JuC1y Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hei! Var og så på denne bilen og har noen spørsmål angående noen ting jeg lurer på. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43099729 Bilen virket veldig fin innvendig, og alt elektronisk så ut til og fungere ganske bra. Men det er rust på utsiden, rundt bilen.. ved dørene nederst og rundt hjulbuene. Det er også et par feil som må utberedes, og hvor mye vil det eventuelt koste? Er det anbefalt som en første bil? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det koster veldig mye å utbedre rust, og man må gjennomgå hele bilen for å finne alt. I utgangspunktet gjør ikke litt overflate rust noe. Du må se på hvor lenge du skal ha bilen, og hvordan det blir å selge den igjen. Biler som er over 10 år gamle har som regel litt rust, med mindre de er tatt veldig godt vare på, noe som er ganske sjelden. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Denne ser ut til og bli ha godt tatt vare på. Har tatt i bruk rustgarantien osv, men planen er og ha den i 2 år ca. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Mercedes fra rundt årtusenskiftet ville jeg ikke parkert min egen bil i nærheten av, i ren frykt for at rusten skal smitte over. Skal du ha noe tilsvarende vil jeg heller foreslå Audi A4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå