Querke Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hei! Skal kjøpe kamera til dama og har lite penger, så tenkte å kjøpe et kamera til rundt tusenlappen. Lurte på om dere kunne finne et kamera, hvor jeg får mest mulig for pengene. Jeg tenker på et helt vanlig allround kamera, som kan brukes til det meste. Men har hørt at hun snakket om et vanntett kamera, men vet ikke hva sånt koster. men Hadde vært kjempekult at det hadde vært vanntett også (tror det er noe hun ønsker seg). Jeg har ikke peiling på kamera, så vær så snill å hjelp meg med å finne et bra kjøp:) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Det finnes noen vanntette kameraer til rundt tusenlappen men hvor gode de er vet jeg ikke. Etter min menging er det kameraet som gir mest for pengene nå er Canon S100 en entusiastkompaktkamera med meget god bildekvalitet selv om det er nesten 2 år gammelt, litt over det du ønsker og bruke av penger på et kamera og ikke vanntett. Endret 7. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Querke Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Ja, den så jo god ut da. Ingen på bordet som kan nevne noen vanntette kameraer til 1000kr? Det hadde vært fint hvis dere kunne anbefale noen til meg. Også: fortsett å anbefale flere ikke-vanntette kameraer Lenke til kommentar
Querke Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Ingen som har noen flere forslag? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hver eneste produsent har et titalls kameraer under tusenlappen, og det er en total jungel å prøve å følge med på. Her inne er de fleste mer interessert i entusiast-versjonene, som er noe dyrere. Der er det færre kameraer og derfor er det lettere å følge med. I de lavere segmentene er det så ustyrtelig mange modeller at det er vanskelig å følge med. Ville kikket på hva du prioriterer - vil du ha stort zoomområde, bildekvalitet eller lysstyrke? Du kan velge én, og du får det delvis. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Olympus TG-320 https://prisguiden.no/produkt/olympus-tg-320-168996 Nikon COOLPIX S31 http://www.japanphoto.no/nikon-coolpix-s31-bronse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå