2bb1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Hei! Jeg har en Macbook Pro kjøpt november 2009. Denne har en Core 2 Duo 2,26 GHz prosessor om jeg ikke husker feil, og så har jeg ettermontert 4 gb ram. 1. Hvordan vil denne ligge ytelsesmessig sammenlignet med den nye Macbook Air 2013 med Intel i5 1,3 GHz (Turbo: 2,6 GHz) og 4 gb ram (+ SSD i stedet for HDD)? Både mht. CPU og GPU? 2. Hvordan er tastaturet på Air i forhold til Pro? På Pro-en min så er tastaturet utrolig bra, og touchpaden er en drøm. Er det samme tastatur og touchpad på Air? 3. Er det andre eventuelle fordeler/ulemper med Air? På forhånd takk for hjelpen Endret 6. august 2013 av 2bb1 Lenke til kommentar
YoYotama Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Etter min mening er touchpaden litt tynnere (du kan ikke presse like langt ned som før) på macbook air. Tastaturet er ikke særlig annerledes, bortsett fra Power knappen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Som før? Altså du mener at på tidligere Macbook Air-utgaver så kunne man presse touchpaden lenger ned? Eller tenker du på sammenlignet med Pro? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 MacBook Air vil ha mye bedre prosessor og integrert skjermkort enn MacBook Pro-en du har nå. Air er også mye tynnere, og har opptil 12 timers batterilevetid. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Okei, det høres i grunn veldig bra ut Eneste som jeg er usikker på nå er touchpaden. Noen som har sammenlignet og synes Air sin touchpad ikke er god å bruke? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg har både en Macbook Pro 2010 og en ny Macbook Air 2013. Touchpaden på begge er fantastisk og absolutt det beste som finnes på markedet. Det er fint liten forskjell på de to, men jeg synes klikkefunksjonen på Air'en er et lite hakk bedre å bruke. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Var å kjøpte en Macbook Air og en Apple TV i dag faktisk, fantastisk fornøyd!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå