JFM Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hei. Jeg bor (i ukene) i ei leilighet gjennom jobb. Vi er flere som bor her som deler internett. Siden vi bor så spredt har arbeidsgiveren vår satt opp 3 routere for å få bra signalstyrke for alle. Men tingen er at nettbrettet mitt, Samsung Galaxy Note 8.0, ikke finner det. Pc-en og mobilen min finner det. Nettbrettet til en kollega (Asus Transformer Prime) finner det og. Kan og nevnes at brettet FINNER andre nettverk. Så det gjelder kunn dette nettverket. På søndag og halve mandag funket det også på min tablet. Men så dro jeg ut en tur, og da jeg kom tilbake var nettet borte! Har prøvd å restarte routeren. Har prøvd å resette fabrikk innstillingene på Note'en også. Hva kan feilen være? Ps: Har loggin for å forandre innstillingene på selve routeren. Routeren er en Dlink Dir-635 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Lastet ned custom rom med Android 4.2.2 og nå funker det. Tok ikke noen form for wipe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå