Gå til innhold

Få langvarig fyll?

Anbefalte innlegg

Hei! Navnet på topicen forklarer vel det meste. Har dere tips til hvordan jeg kan få fylla til å holde lenge? Skal på festival, og er under 18, så får derfor ikke kjøpt alkohol inne på festivalområdet.. Lurer derfor på om noen har tips til hvordan jeg får lengst virkning av alkoholen :) kan selvfølgelig ikke være wasted på noe punkt, men ønsker en langvarig rus et sted mellom godt brisen og hakket før wasted. Tidsrommet jeg ikke kan drikke er ca 19:30 til 01:00. Forstår selvsagt at rusen vil gå ut mot slutten, men vil ha så lang virkning som mulig siden jeg synes det er kleint å synge og danse etc når jeg er edru..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et menneske forbrenner ca 0,15 promille i timen. Fra 19:30 til 01:00 så vil du dermed miste 0,825 i promille siden vi snakker 5 og en halv time. Da er det bare å bestemme hvordan du skal gjøre det, selv om du ikke har mange valg akkurat... Du kommer ikke unna forbrenninga di.

Faren med å drikke seg pære for tidlig på kvelden, er jo at du ikke kommer til å få oppleve festivalen. :)

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Kjøp deg sånn maskin som du kan lage depo-tabletter med. (Sånne avlange med to farger som regel).

2. Fyll tablettene med 96% alkohol.

3. Pakk de inn i varierende mengde nedbrytbart materiale.

4. Svelg tabletter.

5. Gå på festival og sats på great success.

Lenke til kommentar

Den siste der er var meget komplisert + har ikke tilgang til 96%

Ang. Drikke seg pære på starten av kvelden var det dette jeg helst ville unngå, betaler jo ikke penger for å dra på en festival jeg ikke har minner fra! :)

Kan prøve å smugle med meg inn, men har hørt at tidligere år har de vært ganske strenge på dette, men er vel kanskje verdt et forsøk!

Lenke til kommentar

På en del av festivalene jeg har vært, så ransaker de hver eneste som går inn - nettopp for å forhindre at folk tar med seg drikke inn. Hvor representativt mine erfaringer er, vet jeg ikke.

Du vil vel kanskje ikke risikere å miste drikkevarene dine.

Lenke til kommentar

Teknikmagasinet har (hadde?) en sekk som rommer en god del drikke, bæres under klærne og ser ut som en vanlig ølmage. Men du skal vite at konsertvakter er ekstra påpasselige med mindreårige. Det skal ikke rare rusen til før du blir nektet.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Null stress å smugle inn sprit. Du bør helst ha den ublandet så du får med deg mest mulig, eventuelt spe den ut med noe brus etc. Flate flasker i tjukke skinnjakker burde gå greit, men pass på at du har for nok som tar ugjevnheter flasken måtte skape. Du bør unngå ta med spritflaske siden du er mindreårig, en halvliter "sprite" som er tatt noen slurker kan være lurt dersom de oppdager flasken. Dette vil mest sannsynlig bare bli kastet i en sekk med annet tomgods uten å bli nærmere kontrollert.

Problemet med å smugle inn flasker er som regel at en blir dritings, blir fratatt flasken, glemmer at en har flasken på seg eller glemmer hvor en legger flasken på festivalområdet.

Dersom du klarer å unngå problemene over, aldri drikk rett av flasken, du aner ikke hvor ofte jeg har sett vakter snappe til seg flasker fra folk som er tøffe og drikker rett av spritflaska. Kjøp det noe å drikke, en brus eller noe siden du er mindreårig, finn deg en plass hvor du kan skjenke fritt uten at vakter ser deg.

Alt i alt vil jeg anbefale at du drikker i forveien litt over en sekser med øl eller noe sånt, og heller prøver å oppføre deg normalt. Helst ikke snakk til vakter i det hele tatt siden det er en viss fare for å snøvle. Mange vakter klarer også å se på øynene dine at du er full, prøv dermed å unngå øyekontakt. Det er meget vanskelig å prøve å oppføre seg edru når en er full, det beste rådet der som jeg kan gi er å gjøre minst mulig ut av deg selv.

Og til slutt, drikk med måte, og drikk helst ikke siden du er mindreårig og kan sette selve festivalen omdømme i fare ved å farte rundt som en full fjortiss!

Det var mine tips :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...