torandrelov Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hei! Navnet på topicen forklarer vel det meste. Har dere tips til hvordan jeg kan få fylla til å holde lenge? Skal på festival, og er under 18, så får derfor ikke kjøpt alkohol inne på festivalområdet.. Lurer derfor på om noen har tips til hvordan jeg får lengst virkning av alkoholen kan selvfølgelig ikke være wasted på noe punkt, men ønsker en langvarig rus et sted mellom godt brisen og hakket før wasted. Tidsrommet jeg ikke kan drikke er ca 19:30 til 01:00. Forstår selvsagt at rusen vil gå ut mot slutten, men vil ha så lang virkning som mulig siden jeg synes det er kleint å synge og danse etc når jeg er edru.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Et menneske forbrenner ca 0,15 promille i timen. Fra 19:30 til 01:00 så vil du dermed miste 0,825 i promille siden vi snakker 5 og en halv time. Da er det bare å bestemme hvordan du skal gjøre det, selv om du ikke har mange valg akkurat... Du kommer ikke unna forbrenninga di. Faren med å drikke seg pære for tidlig på kvelden, er jo at du ikke kommer til å få oppleve festivalen. Endret 6. august 2013 av Quote 1 Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 1. Kjøp deg sånn maskin som du kan lage depo-tabletter med. (Sånne avlange med to farger som regel). 2. Fyll tablettene med 96% alkohol. 3. Pakk de inn i varierende mengde nedbrytbart materiale. 4. Svelg tabletter. 5. Gå på festival og sats på great success. Lenke til kommentar
torandrelov Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Den siste der er var meget komplisert + har ikke tilgang til 96% Ang. Drikke seg pære på starten av kvelden var det dette jeg helst ville unngå, betaler jo ikke penger for å dra på en festival jeg ikke har minner fra! Kan prøve å smugle med meg inn, men har hørt at tidligere år har de vært ganske strenge på dette, men er vel kanskje verdt et forsøk! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 hva med å gjemme det utfør ? får venner til å kjøpe til deg på festivalen ? du kan også fylle sprit på gummibjørner xD Lenke til kommentar
torandrelov Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 gjemme utenfor er litt risky iom det er ca 10k personer som skal forbi :s men dersom jeg ikke kommer på noe glupt blir det vel noen turer bort til campinghytta Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 På en del av festivalene jeg har vært, så ransaker de hver eneste som går inn - nettopp for å forhindre at folk tar med seg drikke inn. Hvor representativt mine erfaringer er, vet jeg ikke. Du vil vel kanskje ikke risikere å miste drikkevarene dine. Lenke til kommentar
torandrelov Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Ja, har vært sånn på tidligere festivaler jeg også har vært på, men tenkte på en liiten lommelerke eller noe i bokseren, har til gode å blitt ransaket så godt Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 ja det kan du gjøre. de sjekker ikke der Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har smugla inn endel ting ved å ha den mellom beina og langt oppi pungen, så det ser ut som du ikke har noe der. Problemet er å gå normal da, pleier å si at jeg har parkinsons syndrom 6 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Gjør som narkosmuglerene gjør, å kjør en flaske sprit opp i endetarmen. De små flaskene de selger på polet burde gå inn der uten å gjøre alt for stor skade. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Fyll sprit i isterningposer og fest dem i foret på jakka. 4 poser bør holde deg gående en stund. NB. Pass på at ingen klasker deg på skuldra i billettkontrollen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Teknikmagasinet har (hadde?) en sekk som rommer en god del drikke, bæres under klærne og ser ut som en vanlig ølmage. Men du skal vite at konsertvakter er ekstra påpasselige med mindreårige. Det skal ikke rare rusen til før du blir nektet. Endret 7. august 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Gi faen i å drikke i det hele tatt, er grunn til at det finnes aldersgrenser. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Gi faen i å drikke i det hele tatt, er grunn til at det finnes aldersgrenser. lenge siden du var ung ? vil han drikke så får han nå drikke Lenke til kommentar
torandrelov Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Kunne selvfølgelig droppet å drikke, men det er mye kjekkere dersom man har alkohol i blodet Enklere å bli kjent med nye, og man blir generelt i bedre humør og med snakkesalig Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 spar deg for den alkoholen.......... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Null stress å smugle inn sprit. Du bør helst ha den ublandet så du får med deg mest mulig, eventuelt spe den ut med noe brus etc. Flate flasker i tjukke skinnjakker burde gå greit, men pass på at du har for nok som tar ugjevnheter flasken måtte skape. Du bør unngå ta med spritflaske siden du er mindreårig, en halvliter "sprite" som er tatt noen slurker kan være lurt dersom de oppdager flasken. Dette vil mest sannsynlig bare bli kastet i en sekk med annet tomgods uten å bli nærmere kontrollert. Problemet med å smugle inn flasker er som regel at en blir dritings, blir fratatt flasken, glemmer at en har flasken på seg eller glemmer hvor en legger flasken på festivalområdet. Dersom du klarer å unngå problemene over, aldri drikk rett av flasken, du aner ikke hvor ofte jeg har sett vakter snappe til seg flasker fra folk som er tøffe og drikker rett av spritflaska. Kjøp det noe å drikke, en brus eller noe siden du er mindreårig, finn deg en plass hvor du kan skjenke fritt uten at vakter ser deg. Alt i alt vil jeg anbefale at du drikker i forveien litt over en sekser med øl eller noe sånt, og heller prøver å oppføre deg normalt. Helst ikke snakk til vakter i det hele tatt siden det er en viss fare for å snøvle. Mange vakter klarer også å se på øynene dine at du er full, prøv dermed å unngå øyekontakt. Det er meget vanskelig å prøve å oppføre seg edru når en er full, det beste rådet der som jeg kan gi er å gjøre minst mulig ut av deg selv. Og til slutt, drikk med måte, og drikk helst ikke siden du er mindreårig og kan sette selve festivalen omdømme i fare ved å farte rundt som en full fjortiss! Det var mine tips :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå