Spawn0611 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Trenger et kabinett med 120 mm vifteplass, skal montere vannkjøling i dette... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er jo flere skap som har begynt med 120mm vifter. Ta en runde rundt på webshop's. Når det er sagt så vil jeg anbefale deg å se på AOpen A600 serien, de har 120mm vifter montert bak. Lykke til. :wink: Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Compucase-kassene på microplex baserer seg utelukkende på 120mm vifter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Avance Midi Server Tower.. 523,- på komplett. Beste kabinettet noensinne, med plass til 120mm vifte i front. Lenke til kommentar
VATN Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Avance Midi Server Tower.. 523,- på komplett. Beste kabinettet noensinne, med plass til 120mm vifte i front. beste kabinettet noensinne tviler jeg litt på da men.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 beste kabinettet noensinne tviler jeg litt på da men.. Du tviler på det fordi du har prøvd det, og vet om andre, bedre alternativ? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 beste kabinettet noensinne tviler jeg litt på da men.. Du tviler på det fordi du har prøvd det, og vet om andre, bedre alternativ? Hadde han prøvd det, hadde det neppe vært noen tvil. (uhm. i positiv forstand altså ) Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 We have a winner!! http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet367.htm Blir nok å kjøpe dette, det bare må bli bra.... Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 We have a winner!!http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet367.htm Blir nok å kjøpe dette, det bare må bli bra.... Takk for hjelpen folkens Jeg har et sånnt på kontoret. Det er egentlig praktisk og greit, men ganske styggt etter min mening. Kan forresten tipse om kabinettene til colorcase. De har mye kult. Hvis du finner et du liker så bare bruk prisguiden til å finne hvem som selger det. (Quad, Microplex og databutikken bruker å ta inn mange av disse, men microplex kjøper de uten PSU og priser de høyere) Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du kan jo få det samme kabinettet til 523 kr hos Komplett . Da er en 300W PSU også inkludert. Jeg er dog ikke sikker på om fargen er hvir eller sort/titan hos Komplett. Men ifølge Avance sine hjemmesider, så er det bare en utgave av B031 modellen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vi vil ha drill Med andre ord; finn deg et kabinett du liker og fiks plass til vifte selv. Selvfølgelig ikke alle kabinetter dette går på, men veldig mange har plass til å feste en vifte her og der Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du kan jo få det samme kabinettet til 523 kr hos Komplett . Da er en 300W PSU også inkludert. Jeg er dog ikke sikker på om fargen er hvir eller sort/titan hos Komplett. Men ifølge Avance sine hjemmesider, så er det bare en utgave av B031 modellen. Den er den vanlige musebeige fargen. Ikke noe en sprayboks med sort farge ikke kan ordne. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Den er den vanlige musebeige fargen. Ikke noe en sprayboks med sort farge ikke kan ordne. Har "Komplett-utgaven" den blanke siden eller har det bare et helt vanlig, litt kjedelig utseende?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Kjedelig utseende. Det skorter derimot ikke på finurlige løsninger på innsiden, dog. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 dvs. akkurat sånn eg vil ha det... så blir det kansje noe ekstraordinær casemodding (gidder ikke å ha sånn som alle andre)... eller, den måten eg skiller meg mest ut i dag er vel å bare la kabbinettet være grått, uten noe utvendig stash Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Compucase-kassene på microplex baserer seg utelukkende på 120mm vifter. Yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå