ChiaroScuro Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 CU85ZN15 ? Er det messing? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Ja. Det er messing med 85% kobber og 15% sink. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Ja. Det er messing med 85% kobber og 15% sink. Tenkte meg det. Det er legeringen i 1814 minnemedaljen* som gis bort av Samlerhuset. Tenk å bruke så mye penger til TV reklame for å gi bort en stor "messingknapp". *Må ikke forveksles med den i Au 585/1000, som selges. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Tenkte meg det. Det er legeringen i 1814 minnemedaljen* som gis bort av Samlerhuset. Tenk å bruke så mye penger til TV reklame for å gi bort en stor "messingknapp". Hele poenget er jo å få inn kunder som tegner abonnementer på andre samlinger selvsagt.... Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Man mottar medaljen gratis, det følger med en valgfri fakura i tilfelle man har lyst til å betale. Noen får panikk når de ser fakturaen og betaler av frykt for inkasso. Samlerhuset tjener penger. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Man mottar medaljen gratis, det følger med en valgfri fakura i tilfelle man har lyst til å betale. Noen får panikk når de ser fakturaen og betaler av frykt for inkasso. Samlerhuset tjener penger. Vet du hva fakturabeløpet er? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nei, men det er ikke veldig stort. Kjøpte en 100-trillion-Zimbabwedollarseddel derfra engang, nå får jeg av og til 17. Mai-medaljen og sånt i posten med et brev om at den er gratis, men at jeg kan betale 200 kr eller noe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Man mottar medaljen gratis, det følger med en valgfri fakura i tilfelle man har lyst til å betale. Noen får panikk når de ser fakturaen og betaler av frykt for inkasso. Samlerhuset tjener penger. Så man tegner ikke abonnement bare med å bestille 1814 medaljen? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Så man tegner ikke abonnement bare med å bestille 1814 medaljen? Jeg har ikke sett noe på vilkårene, men med en gang du handler hos noen samtykker du i å få reklame fra dem senere, så du vil nok få noen "gode tilbud". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå