branick Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Hei. Har et slikt kort hvor viften stort sett er ødelagt. lager mer lyd enn en stekepanne på full fres i kjøttstekingen... Vet noen om det fins enkle vifter å kjøpe for å erstatte denne? På forhånd takk Endret 7. august 2013 av branick Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Det kommer ikke opp noe når jeg søker Quadro FM580M. Er du sikker på at dette er riktig navn? Lenke til kommentar
branick Skrevet 7. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Det kommer ikke opp noe når jeg søker Quadro FM580M. Er du sikker på at dette er riktig navn? Huff, stygg skrivefeil der ja. Det skulle stått FX 580M. Takk for årvåkenheten. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Er det denne du har? Lenke til kommentar
branick Skrevet 7. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Er det denne du har? Ja det er det kortet jeg har behov for ny vifte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå