Spottings Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har en Motorola Defy som jeg har problemer med lesing av SMS. Det ser for meg som teksten ikke kan forstørres i denne fukksjonen. Vurderer derfor Xperia V . Er det noen her som vet om textsørrelsen ( på SMS ) kan justeres på denne ? Kan videofunksjonen pauses , eller er det bare start og stopp ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg finner ingen mulighet til å endre størrelse på tekst i SMS er på Xperia Z en min. Men jeg kan forstørre all tekst ved å åpne instillingter->Tilgjengelighet->Stor Tekst. Eventuelt finnes samme innstilling på: Instillinger->Skjerm->skriftstørrelse Fungerer ikke noen av delene kan du prøve alternative SMS lesere og se om disse kan endre tekststørrelsen. Jag kan trygt si at mySMS ikke kan dette, denne har jeg på telefonen min og der finnes ikke valg for tekststørrelse. For videoer kan du prøve VLC på telefonen din. Enkelte videoer hakker på grunn av dårlig kompatibillitet men den er verdt å prøve. Endret 6. august 2013 av Thor. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Du kan justere tekststørrelsen globalt, også for SMS, under "Settings - Display - Font size" (eller tilsvarende på norsk). I tillegg er det mulig å sette på "Large text" under "Settings - Accessibility". Lenke til kommentar
Spottings Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Sp.målet ang video gjaldt opptaksfunksjonen . Kan man pause opptaket eller må det startes og stoppes slik at det blir mange "snutter " ? Ellers takk for svar ang. text. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå