Niklasp Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Dette bildet av Tokyo er enormt.Gigantisk fotografi lar deg zoome inn på <em>alt</em> Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Haha det tokk ikke mer en 3 min for å finne uteliggeren Det tok meg 30 sekunder for å få en god ide for hvor han var ved å se på vinkelen til bildet :] håper dere finner ham xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Tok meg ikke tre minutter en gang. Og la oss håpe det er en uteligger og ikke et av Yakuza-en sine ofre. Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det der er ikke akkurat en fail da siden det er flere bilder lagt oppå hverandre xD Tok meg ikke tre minutter en gang. Og la oss håpe det er en uteligger og ikke et av Yakuza-en sine ofre. Haha det hadde vært noe Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Så utrolig kul by Tokyo er. Gleder meg til jeg får reist dit. Grønt overalt, kule byggninger og generelt sett pent. Gater som de her fascinerer meg. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det der er ikke akkurat en fail da siden det er flere bilder lagt oppå hverandre xD Det er jo en feil likefullt... Det skulle være ett bilde til slutt... Jeg tror han har blitt lei og slurvet... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Så utrolig kul by Tokyo er. Gleder meg til jeg får reist dit. Grønt overalt, kule byggninger og generelt sett pent. Gater som de her fascinerer meg. Tokyo er ett spennende sted ja, og japan er fullt av veldig hyggelig folk. Absolutt å anbefale som ett reisemål å prioritere. AtW Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Tokyo er ett spennende sted ja, og japan er fullt av veldig hyggelig folk. Absolutt å anbefale som ett reisemål å prioritere. Det er øverst på prioriteringslista mi. Forhåpentligvis neste sommer med tog gjennom landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg