Mystikus Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Bevinget fotomodell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Artig bilde og flott modell Birger :) God tirsdagskveld !!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Takk for det, Leif ! Ha en fin torsdagskveld du også Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Uortodoks vinkling av motivet, men det fungerer meget godt synes jeg. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Uortodoks vinkling av motivet, men det fungerer meget godt synes jeg.Mvh Melvin Takk for det, Melvin ! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Utrolig nydelig bilde av krabaten. Synes du kanskje kunne justert ned høylyset på brystet Ellers veldig bra Birger . Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Utrolig nydelig bilde av krabaten.Synes du kanskje kunne justert ned høylyset på brystet :)Ellers veldig bra Birger . Takk for det, Terje ! Det var nok noe hardt lys og jeg er enig i at det kunne vært en fordel å dempe høylyset noe selv om det ikke er utbrent Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Utrolig nydelig bilde av krabaten.Synes du kanskje kunne justert ned høylyset på brystet :)Ellers veldig bra Birger .Takk for det, Terje !Det var nok noe hardt lys og jeg er enig i at det kunne vært en fordel å dempe høylyset noe selv om det ikke er utbrent Har sendt deg en PS..Mvh Terje . Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Takk for det, Leif ! Ha en fin torsdagskveld du også Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Her er det tydeligvis et godt samarbeid - med et flott resultat Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott modell fint dandert på teppe i samstemte farger og perfekt ramme! Vet ikke hva du har gjort, men det er flott med det utdusede/nedskarpede området foran og bak fuglen (clarity?). Stilrent og godt å se på Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Her er det tydeligvis et godt samarbeid - med et flott resultat Takk for det, Torhild ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Flott modell fint dandert på teppe i samstemte farger og perfekt ramme! Vet ikke hva du har gjort, men det er flott med det utdusede/nedskarpede området foran og bak fuglen (clarity?). Stilrent og godt å se på Takk for det, J1 ! Det området som du refererer til er kun pga kombinasjonen av blendervalg og brennvidde. Jeg benyttet en 2xteleconverter slik at brennvidden ble 400 så da blir også dybdeskarphetsområdet ganske begrenset med en blender på 5,6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg