Terje Solfugl Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Sothøneportrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Lekkert Sothøneportrett Terje! Meget gode detaljer og nydelege fargar Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott bilde Terje. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Nok et nydelig portrett! Veldig gode detaljer! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott sothøneportrett herr Solheim Med hilsen herr Olsson Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Et meget fint portrett av Sothøne, Terje ! Er litt usikker på bakgrunnen som ser ut for å ha blitt mørknet noe Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Et meget fint portrett av Sothøne, Terje !Er litt usikker på bakgrunnen som ser ut for å ha blitt mørknet noe Hei Birger Har ikke justert noe på bakgrunnen, men jeg kunne kanskje "freshet" den ørlite . Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Veldig bra dette. Fine farger og skarphet. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Et meget fint portrett av Sothøne, Terje !Er litt usikker på bakgrunnen som ser ut for å ha blitt mørknet noe Hei Birger Har ikke justert noe på bakgrunnen, men jeg kunne kanskje "freshet" den ørlite . Det som fikk meg til å undre er at det er noe halo langs omkretsen av fuglen, men om du lysner bakgrunnen noe så vil denne haloen blende seg inn Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Et meget fint portrett av Sothøne, Terje !Er litt usikker på bakgrunnen som ser ut for å ha blitt mørknet noe Hei Birger Har ikke justert noe på bakgrunnen, men jeg kunne kanskje "freshet" den ørlite .Det som fikk meg til å undre er at det er noe halo langs omkretsen av fuglen, men om du lysner bakgrunnen noe så vil denne haloen blende seg inn Takk for tipset Birger, skal prøve det :-) Tusen takk til alle som har kommentert bildet Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Slutter meg til de øvrige her. Bra dette. Harald G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg