TourofBVLD Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg og noen venner har tenkt til å designe våre egne sykkeldrakter. Vi lurte på om det er lov til å bruke foreldrene våre sine jobber som sponsorer, eller må vi kontakte en eller annen i bedriften til foreldrene våre? Endret 6. august 2013 av TourofBVLD Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Du bør spørre fordi det høflig. Kanskje dere er heldige og får penger også. Forøvrig heter det ikke sponsor om dere ikke blir sponset. Endret 6. august 2013 av Nedward 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Best å kontakte folk i bedriften. Det handler litt om hva man ønsker logoen sin på, men samtidig når man ser hvor mange bedrifter som sponser russebusser o.l. Så burde vel sykkeldrakter gå fint. Men spør. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Grunnen til at folk putter bedrifters navn og logo på biler, sykkeldrakter og lignende er jo fordi de får betalt. Hva er poenget med å reklamere for en bedrift hvis du ikke får noe for det? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det lurer jeg også på. Er dem ikke villig til å betale for det er det da ingen hensikt Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er dem ikke villig til å betale for det er det da ingen hensikt Jeg vil tro enkelte syns det ser kult ut. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Minner meg om i gamle dager da jeg kopierte inn reklamebannere på websiden min for å få den til å se mer pro ut. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå