Gå til innhold

Kjekt å gå tur!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å se dine landskapsbilder! Hver gang vi (J1 &J2) kommer på steder med fjell og utsikt så tenker i alle fall jeg på dine bilder, og nevner det for J2. Gjorde det flere ganger når vi var på Runde, og nå sist når vi var på toppen av vårt eget fjell i helgen :) Er litt uenig med meg selv. Kan hende bildet hadde vært fint/tålt at havet ble midtstilt i bildet? Kanskje ikke? Eller begge deler? Kjekt å vandre i bildet ditt ;)

Lenke til kommentar

Artig å se dine landskapsbilder! Hver gang vi (J1 &J2) kommer på steder med fjell og utsikt så tenker i alle fall jeg på dine bilder, og nevner det for J2. Gjorde det flere ganger når vi var på Runde, og nå sist når vi var på toppen av vårt eget fjell i helgen :) Er litt uenig med meg selv. Kan hende bildet hadde vært fint/tålt at havet ble midtstilt i bildet? Kanskje ikke? Eller begge deler? Kjekt å vandre i bildet ditt ;)

Takker så mye, Jentungen1!

Alt er egentlig mulig mht. landskapsbilder når det gjelder utsnitt! Selv bruker jeg midtstilling enkelte ganger, men det kommer an på bakgrunn/forgrunn hva en vil vektlegge...

Artig med slike inspill som dine, da! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...