smort1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kjekt å gå tur! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott natur dere har Svein ! + for mennesket som rusler på stien Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Flott natur dere har Svein !+ for mennesket som rusler på stien Takker, Terje! Ja, vi er nok litt bortskjemte... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Einig med Terje! Eit sumarleg og flott bilete Svein Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott natur Svein God tirsdagskveld !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg begynner å ane en betydelig høyning av kvaliteten på dine bilder, Svein Magne - og dette er ingen unntak. VAKKERT ! 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Einig med Terje! Eit sumarleg og flott bilete Svein Takker, Magnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Flott natur Svein :)God tirsdagskveld !!!!!Med hilsenLeif TAkker, Leif! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg begynner å ane en betydelig høyning av kvaliteten på dine bilder, Svein Magne - og dette er ingen unntak.VAKKERT ! TAkker, Birger! :) Endret 6. august 2013 av smort1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Henger meg på de andre, vakkert landskapsbilde. Mvh Melvin Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Henger meg på de andre, vakkert landskapsbilde.Mvh Melvin Takker, Melvin! Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 der har jeg vært en gang.....har kjørt over atlanterhavsveien.....så fint og herlig.......en kjempe fint landskap og en kjempefint bilde. nå vet jeg at man kan gå tur.....jeg gjør dette !!!!! mvh stine Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 der har jeg vært en gang.....har kjørt over atlanterhavsveien.....så fint og herlig.......en kjempe fint landskap og en kjempefint bilde.nå vet jeg at man kan gå tur.....jeg gjør dette !!!!!mvh stine Takker, stine55! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Artig å se dine landskapsbilder! Hver gang vi (J1 &J2) kommer på steder med fjell og utsikt så tenker i alle fall jeg på dine bilder, og nevner det for J2. Gjorde det flere ganger når vi var på Runde, og nå sist når vi var på toppen av vårt eget fjell i helgen Er litt uenig med meg selv. Kan hende bildet hadde vært fint/tålt at havet ble midtstilt i bildet? Kanskje ikke? Eller begge deler? Kjekt å vandre i bildet ditt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Artig å se dine landskapsbilder! Hver gang vi (J1 &J2) kommer på steder med fjell og utsikt så tenker i alle fall jeg på dine bilder, og nevner det for J2. Gjorde det flere ganger når vi var på Runde, og nå sist når vi var på toppen av vårt eget fjell i helgen Er litt uenig med meg selv. Kan hende bildet hadde vært fint/tålt at havet ble midtstilt i bildet? Kanskje ikke? Eller begge deler? Kjekt å vandre i bildet ditt Takker så mye, Jentungen1! Alt er egentlig mulig mht. landskapsbilder når det gjelder utsnitt! Selv bruker jeg midtstilling enkelte ganger, men det kommer an på bakgrunn/forgrunn hva en vil vektlegge... Artig med slike inspill som dine, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg