Dagendre Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Tror han mener Windows 8. Jeg ville byttet ut SSDen med 840 EVO 120GB da den er kjent for å være mer stabil. ASUS GTX 760 er kjent for å være stillere, så jeg ville nok gått for den. Kjøper du denne Thor-skjermen samt at du kjøper delene hos DustinHome får du plass til NH-D14 og Define R4 i budsjettet. Husk at hvis du kjøper NH-D14, må du bytte ut minnebrikkene til Vengeance LP, eventuelt kontakte Crucial eller Noctua for å høre om de du valgte passer. vet ikkje om dette er litt mye og spør om men du tror ikkje du kunne sutte opp en ønskeliste med alle delene i slik at det var fixs ferdig det hadde hjulpet mye... Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette er hva jeg ville gått for. Kommer på totalt 11K hos MPX. For å få plass til mus, tastatur og skjerm kan du bytte ut strømforsyningen med denne. Lenke til kommentar
Dagendre Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Dette er hva jeg ville gått for. Kommer på totalt 11K hos MPX. For å få plass til mus, tastatur og skjerm kan du bytte ut strømforsyningen med denne. tusen takk Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Bittelitt off-topic, men hvordan er TX-serien i forhold til disse to? Skal lage en meget stillegående pc, lurte på hvilken serie som er mest aktuell til mitt formål da? Takker Her ser du det: http://www.corsair.c...pply-units.html Best = 1 = AX/AXi 2. HX 3. TX osv.. TX er en helt ok psu. Men tryggere å gå for HX. Endret 8. august 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvis du velger å kjøpe fra Dustinhome må du selvsagt kjøpe Seasonic! 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvis du velger å kjøpe fra Dustinhome må du selvsagt kjøpe Seasonic! Enig, eller Cooler Master V, som er Seasonic OEM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå