v sanTah Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hei! Må anskaffe ny mobil og trenger litt tips. Vurderer å kjøpe HTC One nå, har hatt SGS4 nylig men ble ødelagt pga fuktskade. Veit at bla. LG Nexus 5 kommer, og LG Optimus G2 og ny Motorola fra Google (ikke sikkert til EU?). Er det vært og evt. vente på en av disse? Vil de være betydelig bedre enn en HTC One. Vet at Nexus 5 vil være en "ren" Android, men er det veldig mye bedre enn feks. One med HTC sine egne småting på OS? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Du kan alltids legge inn ren android på htc One. Men ja, nyere telefoner leier bli bedre enn eldre telefoner. Ta feks g2 greia. Hvis du vil vente venter du. Hvis du vil ha noe nå, venter du ikke. Selv bytter jeg ca en gang hver sjette mnd eller så, så personlig hadde jeg bare kjøpt en nå og så sett hva som er der ute og i horisonten rundt mai neste år. Endret 11. august 2013 av Slai Lenke til kommentar
v sanTah Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Ja, tenkte på det, så da ble det en HTC One. Blir litt lenge og vente til ut i oktober på eventuelt bra mobil. Satser på at jeg blir mer fornøyd med HTC enn Samsung S4. Likte ikke helt den billige plastikkfølelsen jeg fikk, men ellers var det en ekstremt bra telefon. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja hvis du foretrekker den billige aluminiumsfølelsen blir det aller en innertier 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja hvis du foretrekker den billige aluminiumsfølelsen blir det aller en innertier +1 Mye rart man skal høre om denne "billige plastikken". Kun bakdekselet som er fælt, men det løser man ved å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå