Joachim_F Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Nytt skytespill kombinerer Minecraft og Team Fortress. Les hele saken Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 hm. På en måte liker jeg dette, på den andre siden er det utrolig blokkete. Gikk lei av de vinklene når jeg la min Philips G7000 på hylla... 1 Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 hm.På en måte liker jeg dette, på den andre siden er det utrolig blokkete. Gikk lei av de vinklene når jeg la min Philips G7000 på hylla... hehe, hadde selv en G7000 så vet godt hva du mener Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Dette ser egentlig bare ut som en mod til Minecraft. Synes utviklerene kan bruke littegrann tid på grafikk delen, virker som om flere og flere går for en firkantet verden nå til dags. Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 virker som om flere og flere går for en firkantet verden nå til dags. Fordi det er enkelt og billig. Det var artig å nyskapende i de 3 første spillene som kom, men nå virker det mer som dovenskap å en billig utvei for å lage et kjapt spill med lave kostnader. Det må tilføres noe for at det fremdeles skal være interessant, som de gjør i Everquest Next f.eks. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Firkantede grafikk gjør det også mer brukervennlig enn avrundete linjer. Det er lettere å komme igang med å bygge noen om man slipper å definere 50 punkt for å få en fin bue eller lignende og at det blir mer symmetrisk bygging når alt har samme form. Riktignok prøver noen seg, og en mod til Minecraft tillot deg å bruke trekanter for eksempel. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det lignet jo grusomt mye på Ace of spades, noe som igjen ligner på MC og alle andre skytespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå