jokerface Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Etter å ha jobbet meg igjennom Samsung med WP7, HTC med 7,5, Nokia 900 og nå 920 - så må jeg jo bare over til 1020... Som hobbyfotograf vil en sånn mobil være en perfekt "alltid-med" enhet... Men - når kommer den til Norge? Er det noen som har tenkt/prøvd å kjøpe en fra USA? AT&T selger vel også uten abo, vil den fungere uten videre i Norge? Noen som har erfaring eller tips? mvh Terje Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Vet det er en del som kjøper fra Clove i England (920/div. Aner ikke når de får inn 1020 men... Håper at 64 GB versjonen dukker opp et sted, kompatibel med norske nett... Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Ja, synes det er litt rar strategi å kun selge 64GB til noen få land... - La nå vi som vil betale få lov til å kjøpe da! Lenke til kommentar
n900 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 er det noen som vet hvor å bestille denne ifra, i det store utland? og som funker på norskt nett. ikke redd for å flashe om jeg må det. fikk bare plutselig lyst på denne. vil prøve kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå