Tommyeen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Får ikke maskinen til å oppdatere 2 oppdateringer, kommer bare feilkoder osv, har prøvd alt av løsninger som man blir anbefalt av både Microsoft og alt. uten hell. så nå tenker jeg å installere windows7 på nytt igjen, sist for 2 dager siden gjorde jeg det inne på Windows. så tenkte nå at jeg skulle gjøre det fra boot from cdrom i bios.. men han booter cdrom men starter windows7 fra harddisk opp likavell. merkelige greier. noen tips ? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Enten har du gjort det feil i bios, eller du har ikke bootbar plate - er min gjetning 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det eneste du trenger om å gjøre er å sette CDrom som 1st boot. Om du har muligheten fjerner du alle hdd ifra boot menyen. Da skal du ivertfall få det korrekt. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hvis det allerede er win på maskinen, vil den be deg trykke en tast under oppstart fra cd-rom. Gjør du det skal du kunne komme videre i nyinstallasjonen av win7 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 har prøvd alt det dere beskriver, bootet jo fra samme CD da jeg bygget PCn i 2010... plis kom på noe lurt til meg så jeg får den opp å gå Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 1. Sjekk om CD'en fungerer som den skal på en annen maskin. 2. Koble ut alle andre hdd'er som ikke skal være med. 3. Sett CDrom som prio en og sett den HDD'en som står igjen bort fra listen (altså alle andre står som disabled) Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Skal prøve i kveld... To be continued Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå