Soundworks Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei Når jeg prøver å starte mIRC.exe så får jeg opp feilmeldingen: " mIRC.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience". det samme skjer med noen andre .exe filer også! Jeg har prøvd å oppdatere windows, men det resulterte faktisk i at flere filer ble slik! er dette virus eller hva kan det være? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei Når jeg prøver å starte mIRC.exe så får jeg opp feilmeldingen: " mIRC.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience". det samme skjer med noen andre .exe filer også! Jeg har prøvd å oppdatere windows, men det resulterte faktisk i at flere filer ble slik! er dette virus eller hva kan det være? Har du kjørt en virusscan med en fullt oppdatert virus-scanner? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 du kan kjøre en scandisk på harddisken... Hvis det ikke er noe gale der, kan du jo bare laste ned filen på nytt. Det skjer at filen du lastet ned ikke ble helt ferdig lastet ned ol. så den blir korrupt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå