Niklasp Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 – Dere tar flest bilder, men vi tar de beste.Nokia utfordrer iPhone i ny reklame Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Én av disse reklamene gir meg minner fra egne mobilbilder og ble sittende igjen med en god følelse etter å ha sett den. Den andre vekker den følelsen jeg får av å sitte på diskusjon.no og lese forumtråder om Samsung vs apple vs nokia vs blabla. Interessant hvordan Nokiaen til og med forbedrer været i scenen med han som står på skateboard. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg har stor respekt for Pureview-kameraene. Selv om jeg ikke ser for meg at Nokia er noe for meg er det kanskje den featuren jeg aller helst ville ønsket meg i en grom telefon. Lenke til kommentar
xarum Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 på slutten av filmen viser de halvt iphone-nokia bilder. tør jeg spørre hvordan man får til dette uten en liten dose photoshop? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 på slutten av filmen viser de halvt iphone-nokia bilder. tør jeg spørre hvordan man får til dette uten en liten dose photoshop? Selv om dette er innlysende for de fleste, så må jeg vist forklare. Du tar 2 telefoner, 1 Nokia Lumia 925 og en iPhone 5 side om side, og tar bilde av samme motiv. Deretter cropper du bilde fra en av enheten i 2, og limer det inn på bildet fra den andre enheten. Kan man til og med gjøre i MS Paint. Det er nok gjerne konspirasjonsteoretikeren i deg som fikk deg til å skrive det, og antikonspirasjonsteoretikeren i meg, som fikk meg til å besvare det. iPhone er vel og bra, til sitt, men det finnes bedre produkter til absolutt alt iPhone leverer, et mer komplett produkt derimot er det gjerne vanskeligere å finne. 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Nokia burde lære av Microsofts reklamebommerter. Å fremstille en konkurrent som coolere, selv om eget produkt er bedre eller billigere, får aldri den tilsiktede effekten. Kjøperne betaler da heller litt mer for å få det coole produktet. De fleste av kundene tar seg nemlig råd til den lille forskjellen i pris, det er få som må snu på hver krone når de kjøper ny datamaskin eller mobiltelefon. Endret 6. august 2013 av SeaLion Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kommer aldri til å glemme scenen der et speilbilde reflekterer studiokameraet som liksom skal være video tatt med en lumiatelefon. http://www.youtube.com/watch?v=PbF7TgX9gy8 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg