musejul Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Så skjermen er ikke til å anbefale til mitt bruk? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Så skjermen er ikke til å anbefale til mitt bruk? Den passer helt fint. Du trenger ikke 120Hz skjerm med mindre du er en "hardcore" gamer med høyt budsjett. Lenke til kommentar
musejul Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Ok. Men hvilken av skjermene er bedre? Samsung eller Thor? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Som folk ofte sier, kjøp det beste panelet du har råd til og bruk heller noen bokser eller lignende for å heve skjermen om den mangler høydejusterbart feste. Ikke legg deg så mye borti hvilke merker som er hva, men hva som gir best bildekvalitet for pengene. Stort sett ville jeg gått for enten Asus eller Samsung, men det er da mine preferanser. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ok. Men hvilken av skjermene er bedre? Samsung eller Thor? Jeg vil tro de er rimelig likeverdige. IPS panel gir i utgangspunktet bedre farger enn TN, men dette er ikke sikkert på et så rimelig IPS panel. Men Fujitsu P23T-6 har andre fordeler som størrelse og ergonomi. Lenke til kommentar
musejul Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Nå har jeg satt sammen hele handlelista på Dustin Home og trykker straks kjøp. Jeg tok samsung skjermen fordi jeg da får kjøpt alt på et sted. Trenger jeg noe mer enn det som er satt opp av Omnithunder? Kabler eller noe sånt? Kjedelig å få alt og så måtte bestille noe mer stæsj og vente enda lenger. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Alt du trenger følger med. Du kan eventuelt kjøpe med en HDMI kabel for å få digitalt signal mellom PC og skjerm http://www.dustinhome.no/product/5010587464/deltaco-hdmi-hdmi-high-speed-w-ethernet-2m-black/ Analog VGA kabel følger med skjermen, så det er ikke absolutt nødvendig. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Om du trenger noen flere kabler bestill ifra DX.com, enkelt, billig og greit Lenke til kommentar
musejul Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Den er grei. Nå har jeg nettopp bestilt hele pakka og må innrømme at jeg gleder meg som en unge til det kommer. Tusen takk for all hjelp. Dere er supre! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå