Gå til innhold

Krøderbanen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En søndag på Krøderen Stasjon er en fin opplevelse for liten og stor. Her har du fanget litt av stemningen - artig med bildet fra 'fyrrommet og entusiastene som gjør jobben med å holde banen i drift. . Det andre loket er ødelagt - drivstangen falt av og ble bøyd. Jeg ville vel selv dempet fargene en liten smule men det er jo en smakssak.

Pluss for informasjon.

Endret av Harald Gjerholm
Lenke til kommentar

Mange takk. Man må bruke noen timer for å få med seg det meste på Krøderen st. Synd med det største loket, de skal prøve å rep. i Tyskland el. lage ny del/er. Har sett at du H.G har tatt bilder på Krøderen ( MG bra ). Er nok litt for fargeglad noen ganger. Skal legge inn noen flere foto fra Kr. SH

Lenke til kommentar

Mange takk. Man må bruke noen timer for å få med seg det meste på Krøderen st. Synd med det største loket, de skal prøve å rep. i Tyskland el. lage ny del/er. Har sett at du H.G har tatt bilder på Krøderen ( MG bra ). Er nok litt for fargeglad noen ganger. Skal legge inn noen flere foto fra Kr. SH

Jeg ser frem til flere bilder fra deg. Dette er en flott plass som flere bør få øynene opp for. Tar nok en tur igjen når sola ikke steiker slik som da jeg var der. Hater sterkt sol lys når jeg tar bilder.

Mvh

Harald

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...