Joachim_F Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Spillutgiveren Atlus selges til høystbydende. Les hele saken Lenke til kommentar
Crext Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Håper ikke Nintendo kjøper dem opp. Da må jeg mest sannsynlig kjøpe en WiiU. 1 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Håper ikke Nintendo kjøper dem opp. Da må jeg mest sannsynlig kjøpe en WiiU. Enig, håper at atlus spela held seg multiplat. Håpar og persona 5 er multiplat slik at alle får nyte det! Persona spela er nokre av mine favorittar. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Atlus og Nintendo har et godt forhold og spillene deres har solgt bra på DS og 3DS. Det er ikke usannsynlig at det går den veien. Men jeg tror allikevel det er mer sannsynlig med Sega. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 En av mine favorittutviklere, håper de går ei lys fremtid i møte og at sega blir litt mer generøse med utgivelsessonene. Lenke til kommentar
Iseliljah Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Håper ikke Nintendo kjøper dem opp. Da må jeg mest sannsynlig kjøpe en WiiU. Oi, det tenkte jeg ikke på en gang. Håper ikke det går den veien heller. Persona er en av favoritt seriene mine så det hadde vært trist å 'miste' den til en konsoll jeg egentlig ikke har råd til å bruke penger på. Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Helt ærlig, det gjør meg glad at dere her på gamer nevner Atlus som Persona skaperne, og ikke som "catherine" skaperne som gamereactor. Jeg håper heller ikke at nintendo kjøper dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå