Harald Gjerholm Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Vinterlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 kan ikke si jeg savner vinteren når jeg ser dette. Men alt i alt, kjempe bilde Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Mange takk. Jeg forstår hva du mener. Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg kan si jeg liker vinter mer enn sommer jeg liker bildene meget god.......også V2 fine bilder ....... mvh stine Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Jeg kan si jeg liker vinter mer enn sommer :)jeg liker bildene meget god.......også V2fine bilder .......mvh stine Mange takk. Dette er noen hundre meter fra der jeg bor. Du ser taket på mitt gamle hus til venstre for venstre stolpe. Harald Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det et et fint vinterbilde jeg må si meg ening i det hun Stine sier. Harald Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flotte, kalde fargetoner! Vinteren har sin egen, helt spesielle sjarm! Godt formidlet vinterdrøm! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Flotte, kalde fargetoner! Vinteren har sin egen, helt spesielle sjarm! Godt formidlet vinterdrøm! Mange takk Svein. Fint men kaldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg