Joachim_F Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Men akkurat nå fokuserer id Software på Doom 4. Les hele saken Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 rage var et drittspill. for min del kan det bare dø ut Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg synes nå Rage var veldig underholdende frem til siste mission. Jeg ser veldig frem til ett nytt ett 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Rage var kanskje det beste fra ID siden Q3, og det sier litt, forventninger -> Lave. AtW Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Id-spill med noen som helst substans er en kort liste: - Commander Keen - Quake 2 - Rage Alt annet de har laget er bare teknologidemoer. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 rage var et drittspill. for min del kan det bare dø ut Helt enig. La oss leke prikkedøden med John Carmack helt til han lover å skjerpe seg. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg syns Rage var bra! Likte spillet godt, men historien var veldig tynn og slutten var elendig! Anbefaler "The Scorchers" DLCen, den var faktisk utrolig bra! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Doom 3 hadde vel en story? Jeg spilte det ikke så mye siden jeg fant ut at jeg egentlig ikke er interessert i å skvette, men bare interessert i voldsorgien fra de foregående spillene, i revolusjonerende grafikk. Anyways, Quake 1-3 er de jeg har spilt mest, og de var veldig gode multiplayer-spill, så iD skal iallefall ha kudos for det aspektet. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Doom 3 hadde vel en story? Jeg spilte det ikke så mye siden jeg fant ut at jeg egentlig ikke er interessert i å skvette, men bare interessert i voldsorgien fra de foregående spillene, i revolusjonerende grafikk.Anyways, Quake 1-3 er de jeg har spilt mest, og de var veldig gode multiplayer-spill, så iD skal iallefall ha kudos for det aspektet. det hadde samme fortellertalentet som Unreal. Altså story ble fortalt igjennom padder som lå strødd rundt omkring. Men i motsetning til Unreal var ikke miljøene i Doom 3 spesielt imponerende hvis man ser bortifra at det var første spill med bra behandling av lys og skygger. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Håper på et ID spill som er like bra i multiplayer som Quake3 Singleplayer driter jeg i. Doom 3 var kanskje det dårligste fpsspillet til multiplayer. Det var epic fail. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Rage var underholdende, men det siste oppdraget ga meg følelsen 'rage' som ikke var like bra. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg har ikke spilt et ID-spill som falt i smak siden forrige millenium. Sjelløse grafikkorgier alle sammen. Svært lite engasjerende. Endret 6. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Slik jeg ser det så var og er Rage en uslipt diamant. Jeg irriterte meg over en lyd-bug som gjor at lyden "lagga" veldig ofte. Brukte alt for mye tid på feilsøking i forhold til lengden på spillet.. så det var egentlig ikke vits. Men jeg ble litt bedre i feilsøking da. Ellers synes jeg det var et veldig underholdende spill med et ganske interessant univers/historie som de har kokt sammen. Så jeg for min del håper det blir mer Rage. Hadde vært kjekt å sett hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 rage var et knall spill helt fram til siste misson. avslutningen på spillet er vel tatt utifra at bare 3% av spillerene fullfører spillet. spillet hadde en del spennende mekanismer, og strengt talt, alle spill burde innføre pop rockets Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Selv om jeg kan styre meg for Doom 3 multiplayer, så likte jeg faktisk veldig godt singleplayer delen... *Just waiting for that hatemail...* ^^ Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Syns RAGE var ganske bra selv om racingen kunne bli litt vel ensformig. Wingsticks er de kuleste våpenene i noe spill uansett sjanger på veldig lenge. Perfekt til å kutte av hoder med. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg elsket Quake 1, noe som er grunnen til at jeg har installert DarkPlaces-grafikkupdaten til spillet + texture-pack. Quake 2 derimot var ikke min type spill. Gameplayet ble fort gammelt og kjedelig, og det manglet intensiviteten til Quake 1. Doom 1 & 2 er fremdeles til dels underholdene den dag i dag. Det eneste med Doom 2 var at leveldesignet varierte ganske mye til tider, ettersom mapsene ble til tider forskrekkende dårlige etter første tredjedel av spillet (elsker å snakke retro her). Jeg får vel fyre opp Rage en dag, men det virker som om det er litt blandede følelser rundt dette spillet. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Doom 3 hadde vel en story? Jeg spilte det ikke så mye siden jeg fant ut at jeg egentlig ikke er interessert i å skvette, men bare interessert i voldsorgien fra de foregående spillene, i revolusjonerende grafikk.Anyways, Quake 1-3 er de jeg har spilt mest, og de var veldig gode multiplayer-spill, så iD skal iallefall ha kudos for det aspektet. Følte akkurat det samme når jeg spilt D3 tilbake i 2004. Derfor innstallerte jeg Flashlight Mod og justerte selv hvor mye skudd jeg ville ha i de forsjellige våpnene til jeg hadde den balansen jeg selv likte. Spillet var ikke skummelt, men syns det var underholdende selvom repetitivt og manglet sjel. Rage er derimot ett kult spill som jeg har runnet flere gang, men som kunne gjerne hadde en vanlig multiplayer og ikke bare multiplayer med biler. Storyen er "Ok", men med med den ekstra kraften til PS4 og Xbox One så kan Rage 2 være det Rage 1 ikke ble. En Open World Sandbox satt i en crazy verden der du må drepe for å overleve og aldri vet hva du kan bli anngrepet av. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Personlig mener jeg helt ærlig, at Id ikke har levert en singleplayer-opplevelse som har vært bedre enn doom2. Etterhvert som teknologien har blitt bedre har spillene blitt relativt sett mer ræva. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå