Zink Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Den var jaggu' spesiell NRK meldte på 14-nyhetene nå idag, at ei bikkje ble nekta å bære ringene fram til brudeparet under vielsen i ei kjerke et sted på sørlandet. Den vordende brud syns dette var særs leit, og sier: - " den er jo så rolig og snill, som et familiemedlem, og jeg syns kirka skal være et sted for alle " - hehe, ja jeg syns hu dagros heller ikke burde utestenges fra slike viktige begivenheter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Latterlig. Men men sånn er det i kirken. Ingeting er tillat. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Latterlig. Men men sånn er det i kirken. Ingeting er tillat. Nja, kirken er ikke av de strengeste :-) . Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Latterlig. Men men sånn er det i kirken. Ingeting er tillat. Nja, kirken er ikke av de strengeste :-) . Josh! Får ikek engang lov til å dra inn våpen der engang jo! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Latterlig... de eier ingen respekt for troen. Selv om jeg ikke er kristen, raper og fiser jeg ikke når jeg en sjelden gang er på kirkebesøk, en viss ærbødighet er påkrevet. Men så er jo hvitt kirkebryllup for den udannete sentimentale white-thrash bermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå