Gabba Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har altfor mangen partisjoner på PC'n min. Skal nå fjerne alle og legge inn OS på ny. Men problemet er: Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skl fjerne alle partisjoner, på diskene. Jeg har: WD 60GB IBM 80GB Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Kan jo bruke en oppstartsdiskett og FDISK!!!! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du får som oftest valg om å slette/endre partisjoner når du starter opp med xp-cd'n (hvis det er det du bruker). Fdisk er også en mulighet, hvis du skal endre på disk med win95/98. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Ja, men jeg skal ikke ha XP pg W9x har jeg ikke så begge de mulighetene er utelukket. Men takk alikevel. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du ville sikkert fått bedre svar hvis du f.eks. fortalte hvilket os du skal bruke :wink: Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Lag deg en oppstartsdiskett. Jeg har WINXP på min maskin,men bruker en oppstartsdiskett til WINME når jeg vil/skal slette partisjoner! Oppstartsdisketter får du lastet ned på bootdisk.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå