Gå til innhold

Jeg får endelig Brebånd.

Brugle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

nesquik skrev (2002-01-21 01:34):

Ehm.

Ellers har det gått knirke fritt. Og hastigheten har vært det de har sagt. Jeg har en 740/128 linje og den gir glatt 75kB/s , prøv å få mer ut av en linje med teoretisk max på 80kB/s ... Opp hastigheten har ligget oppimot 14kB/s av 16kB/s teoretisk, noe som heller ikke er dårlig. Jeg hadde ikke forventet at det gikk stort mye fortere faktisk, og stabiliteten utifra de to feilene har faktisk vært uventet god.

Mange jeg kjenner for mye mer en deg.

Var med en sånn linje i sommer og jeg lå på 89-92Kbs :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-27 02:48, skrev Fake:

joda.. farten NED og stabiliteten er grei nok. men med pppoe-baserte adsl-leverandører har det lett for å bli slik at så fort man sender opp noe, så minsker ned-hastigheten til mindre enn 56k modem..

kan du fikse det slik at, du vet... slik at den blir... leselig og forståelig for andre? altså¨, hmm, vel, dette her skjønte jeg så mye av:"

"

Lenke til kommentar

Quote:

fondus skrev (2002-09-27 22:00):

Quote:

Den 2002-09-27 02:48, skrev Fake:

joda.. farten NED og stabiliteten er grei nok. men med pppoe-baserte adsl-leverandører har det lett for å bli slik at så fort man sender opp noe, så minsker ned-hastigheten til mindre enn 56k modem..

kan du fikse det slik at, du vet... slik at den blir... leselig og forståelig for andre? altså¨, hmm, vel, dette her skjønte jeg så mye av:"

"

Får står hva han mente, Men det er så feil at eg gidder ikke å kommentere det. :grin:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...