Geimst Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Hei. Jeg å min kone sitter å lurer noe forferdelig på en film/serie vi har sett, men kan ikke komme på hva den heter.. Dette skjedde i filmen: En gutt ble sist sett på bussen da han dro, men sannheten var at et vennegjeng hadde en konkurranse der de hoppet fra fastlandet over på en stein som var nede ved havet, og det var stup rundt.. Etterpå hentet de en planke de balanserte på for å komme seg tilbake til fastlandet. En av de mistet brillene sine ned på en bergsprekk i det han skulle hoppe over, og endte tilslutt at han falt ned i døden.. Gutten på bussen var bare et spill fra en av vennene som "kledde" seg ut som han som var død. Til slutt i ei kirke kom hele sannheten frem. Mener også huske det sto noe på innrisset på den planken de brukte for å komme seg tilbake fra steinen. Ble også noen drap mellom vennegjengen pga noen var redde for å avsløres. Håper noen forstår hvilken film jeg mener :-) Endret 5. august 2013 av Geimst Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Spør her: http://www.diskusjon...owtopic=1398654 Endret 6. august 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg