Pernicious Weed Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 1. Hvilket lag vinner PL 13/14? Manchester United2. Hvilke lag rykker ned? Hull, Stoke, Norwich3. Hvilke lag overrasker? Southampton, Cardiff, Crystal Palace 4. Hvilke lag skuffer? Manchester City, Newcastle, Liverpool 5. Hvilken spiller blir toppscorer? Robin van Persie6. Hvem blir årets spiller? Nani7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong? Danny Welbeck, Danny Rose, Yannick Bolasie Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Her var det mye morsomt lesestoff. Endret 20. januar 2014 av Mr. Brightside 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 1. Hvilket lag vinner PL 13/14? Chelsea 2. Hvilke lag rykker ned? Hull, Fulham, Cardiff 3. Hvilke lag overrasker? Aston Villa. Tipper rundt 8. plass. 4. Hvilke lag skuffer? Everton. Nedre halvdel. Fulham. 5. Hvilken spiller blir toppscorer? Van Persie 6. Hvem blir årets spiller? Mata 7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong? Zaha. Lol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Prøver meg igjen.1. Hvilket lag vinner PL 13/14?Manchester City. 2. Hvilke lag rykker ned?Cardiff, Fulham, Crystal Palace. 3. Hvilke lag overrasker?Liverpool, Everton, Southampton, Hull.4. Hvilke lag skuffer?Tottenham, Man United, Fulham.5. Hvilken spiller blir toppscorer?Luis Suárez.6. Hvem blir årets spiller?Luis Suárez.7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong?Shaw, Ramsey, Januzaj, Sterling. Har sikkert glemt et tonn med spillere her, så orker ikke å legge så mye arbeid i det. Det var de jeg kom på i farta. Kan eventuelt ta med mer etablerte spillere som f.eks. Hazard, Sturridge, Henderson osv. Lenke til kommentar
EL-Grozzo Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 1. Hvilket lag vinner PL 13/14?Nå tipper jeg Liverpool vinner Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Her var det mye morsomt lesestoff. Nesten like morsomt som å lese gjennom Arsenal-tråden rundt juletider. Ser jeg bommet grovt i mine egne. Traff vel muligens på Norwich ned, Southampton og Palace som overraskelser, Newcastle som skuffelse(til dels). Resten var vel rimelig utafor.. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) 1. Hvilket lag vinner PL 13/14? Chelsea 2. Hvilke lag rykker ned? Hull Tigers (knis), Stoke, Crystal Palace. 3. Hvilke lag overrasker? Cardiff, Arsenal, Liverpool, Sunderland. 4. Hvilke lag skuffer? Tottenham, Manchester United. 5. Hvilken spiller blir toppscorer? Negredo. 6. Hvem blir årets spiller? Mata 7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong? De Bruyne, Deulofeu, Townsend (forhåpentligvis), Giroud, Zaha, Wolfswinkel og mange flere jeg ikke klarer å nevne eller huske. Jaja, bedre lykke neste sesong. Endret 23. april 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 1. Hvilket lag vinner PL 13/14? Man Utd 2. Hvilke lag rykker ned? Hull, Stoke og Crystal Palace 3. Hvilke lag overrasker? Sunderland, Norwich og Aston Villa 4. Hvilke lag skuffer? Arsenal, West Brom og Stoke 5. Hvilken spiller blir toppscorer? Står vel mellom sjimpansen på WHL, rotta hos Pool og judas hos Man Utd. 6. Hvem blir årets spiller? Hazard 7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong? Andreas Cornelius, Januzaj, Phil Jones, Kevin de Brunye, og Nathan Redmond. Hahahahahahaha. Traff i alle fall på Januzaj da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jepp, da var fasiten her folkens: Manchester City Liverpool Chelsea Arsenal Everton Tottenham Hotspur Manchester United Southampton Stoke City Newcastle United Crystal Palace Swansea City West Ham United Sunderland Aston Villa Hull City West Bromwich Albion Norwich City Fulham Cardiff City Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 1. Hvilket lag vinner PL 13/14? Manchester United. 2. Hvilke lag rykker ned? Stoke, Hull, Crystal Palace. 3. Hvilke lag overrasker? Spurs, West Brom, Norwich. 4. Hvilke lag skuffer? Man City, Arsenal, Everton, Newcastle. 5. Hvilken spiller blir toppscorer? Persie. 6. Hvem blir årets spiller? Mata. 7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong? Wolfswinkel, Bony, Sandro, Cleverley. Fullstendig skivebom. Nå vet jeg hvordan Lars Berger føler seg etter hvert renn. Traff bare på Bony, og Newcastle til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå