Torpet24 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) EM2013.exe har sluttet og virke Jeg har kjøpt det via Steam Vet noen om hvordan fixe det? Den stopper på Mission 9 og da den lastebil krasjer med Bygget så blir det helt hvit på skjermen Tusentakk på for hånd:) Endret 7. august 2013 av Torpet24 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kjører den i XP modus og skru av ting og sett som admin i win 7 vista og win 8. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Kjører den i XP modus og skru av ting og sett som admin i win 7 vista og win 8. har prøvd det men funker ikke Kjører den i XP modus og skru av ting og sett som admin i win 7 vista og win 8. hva slags ting skal jeg skru av? Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Tegn på at du burde komme deg ut og sparke en ball. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Klakkelakk vet du hva probleme er? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Skru av deaktiver visuelle teamer, deaktiver skrivebordssammenstning og deaktiver skjermskalering ved høy ppt-innstlinnger eller hav det enn nå heter igjen. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Skru av deaktiver visuelle teamer, deaktiver skrivebordssammenstning og deaktiver skjermskalering ved høy ppt-innstlinnger eller hav det enn nå heter igjen. gikk ikke enda:( Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Når jeg går inn i mission 9 og da den lastebil krasjer med Bygget så blir det helt hvit på skjermen Endret 7. august 2013 av Torpet24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå