Gå til innhold

Er det noen BF: Bad Company 2 spillere her?

Hazelhart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh...? Alle spill har gameplay. Jeg er ikke her for å diskutere BF3, men "dritt" er like lite forklarende som kommentaren din om BC.

Stabilt gameplay.

Lagt merke til hvordan man kan knuse vegger i hus is Bbc 2 men ikke Bf3 ?

Its all in logic, de var redd for cod. thats it...

Lenke til kommentar

Stabilt gameplay.

Lagt merke til hvordan man kan knuse vegger i hus is Bbc 2 men ikke Bf3 ?

Its all in logic, de var redd for cod. thats it...

Man kan ødelegge vegger og rive ned hus i BF3 også. Hvor lenge siden er det du har spilt? <i>Redd for CoD</i>? Hvis det er noe Battlefield er kjent for, så er det å sprenge opp bygninger, det er en av pekepinnene som blir brukt for å skille mellom hvorfor folk synes BF er bedre enn CoD. Så den andre setningen din forstår jeg ikke, det høres ut som om EA og DICE fjernet sprenge-opp-hus-konseptet for å etterligne CoD mer, hvor man nemlig ikke kan sprenge opp bygninger.

Lenke til kommentar

Man kan ødelegge vegger og rive ned hus i BF3 også. Hvor lenge siden er det du har spilt? <i>Redd for CoD</i>? Hvis det er noe Battlefield er kjent for, så er det å sprenge opp bygninger, det er en av pekepinnene som blir brukt for å skille mellom hvorfor folk synes BF er bedre enn CoD. Så den andre setningen din forstår jeg ikke, det høres ut som om EA og DICE fjernet sprenge-opp-hus-konseptet for å etterligne CoD mer, hvor man nemlig ikke kan sprenge opp bygninger.

Feil,

I BC2 kan man sprenge opp veggen forran seg og gå igjennom, i BF3 skyter man 20 rocket launchers i en vegg helt til hele huset faller.

Lenke til kommentar

Feil,

I BC2 kan man sprenge opp veggen forran seg og gå igjennom, i BF3 skyter man 20 rocket launchers i en vegg helt til hele huset faller.

Dette varierer nok fra sted til sted og jeg benytter meg ikke altfor mye av det, men det finnes nok av vegger man kan fjerne i BF3 for å hindre at folk gjemmer seg der. F. eks på Damavand Peak kan man fjerne veggene på det lagerhuset på spawnen som er sør på kartet om man ser det ovenfra. Man kan også spreng hull i muren på motsatt side for å kunne overraske fienden på et uventet sted. B-flagget på Operation har en bygning på baksiden mot sørsiden av kartet hvor man også kan fjerne masse vegger for å. Jeg kunne nevnt drøssevis av flere eksempler også.

I BF4 skal man kunne utslette hele bygninger og senke veier ned i undergrunnen for å hindre at kjøretøy kan man passere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har smått begynt igjen etter 3 år. Rank 42, headset. Spiller riktignok nesten bare rush. PSN er Jottnegen.

Jeg spiller ikke Rush. Unntaket er hvis man samarbeider, bestemmer på tur hvem som skal armere bomben, hvilke klasser man skal spille osv. Folk jeg spiller med liker Qonquest best akkurat som meg, så det har rett og slett ikke blitt noe av. Så hvis du spiller "lone wolf", så er det ikke noe jeg blir med på.

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke Rush. Unntaket er hvis man samarbeider, bestemmer på tur hvem som skal armere bomben, hvilke klasser man skal spille osv. Folk jeg spiller med liker Qonquest best akkurat som meg, så det har rett og slett ikke blitt noe av. Så hvis du spiller "lone wolf", så er det ikke noe jeg blir med på.

Jeg er lagspiller i aller høyeste grad, i motsetning til de fleste andre jeg kommer over. Siden jeg skrev innlegget har jeg faktisk beveget meg over til conquest i stedet for rush.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...