Tryminator Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Tenkt å kjøpe Alienware, men de er VELDIG dyre. Vist jeg kjøper i USA koster den bare 7000, men i Norge 10000, på grunn av toll og moms. Er det samme regler om jeg bestiller pcen til en PRIVAT person i USA, og han sender det videre til Norge? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ja. Om varen sendes som gave, er den toll og avgiftsfri opp til 1000kr. Lenke til kommentar
code Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Det er som FiveInline sier, Men vil også anbefale å kjøpe noe annet enn Alienware, og vil gjette uten å sjekket, at du får like bra data til 7000kr som en alienware til 10,000kr bare pga. merket. Ta en titt på multicom sine sider og sammenlign. Endret 6. august 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
YoYotama Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Husk nå på at du får norsk tastatur med da(hvis det ikke er stasjonær). Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Husk også på 14 dagers åpen kjøp og norsk forbrukerkjøpslov neppe er like bra i USA. Man har jo også 110 volt strømforsyninger. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Husk nå på at du får norsk tastatur med da(hvis det ikke er stasjonær). AA!! Det har jeg ikke tenkt på Ja. Om varen sendes som gave, er den toll og avgiftsfri opp til 1000kr. OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå