Jentungen2 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Øyenstikk II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Denne karen har dårlig tid ser det ut til - full rulle. Bra fanget dette. Endret 5. august 2013 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 En styrkeprøve, vet litt om det, da jeg var utrolig fascinert av disse helikopterne på syttitallet . Ikke lett å treffe fokus i flyvende tilstand..det her er egentlig utrolig bra Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Veldig bra treff dette også. Øyenstikkerne har jo et litt spesielt flygemønster ved at de til tider står nesten stille i luften. Jeg regner med at det er i sånne øyeblikk du har tatt bildene, eller i alle fall at insektet ikke fløy med maks hastighet? Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Tusen takk til dere alle sammen, så fint at dere likte det Har logget noen timer ved kjennet i sommer, studert flygemønsteret som du nevnte Slettamann og enig med deg Terje, det er en tålmodighetsprøve. Har nok hatt litt flaks her, men har jobbet med å fyre løs i det bitte lille sekundet disse flotte skapningen står `stille`, for jeg tror neppe de står helt stille når de står `stille` heller Disse Libellene faller liksom aldri til ro, det er patrulering og kamp om herredømmet det for det meste går i, med dertil hørende flaksende lyder, ganske så spennendes egentlig :) Endret 5. august 2013 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Her er visst alle godord og superlativer allerede oppbrukt så da henger jeg meg bare på og ender opp som tilhenger - fan heter det visst på internasjonalt. Roar Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Tøft! Bra fanget! . Tusen takk for det, Svein Endret 6. august 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Her er visst alle godord og superlativer allerede oppbrukt så da henger jeg meg bare på og ender opp som tilhenger - fan heter det visst på internasjonalt.Roar . Hehe, tusen takk for det Roar Artig med så mye god respons, har hatt bildet en liten stund, trodde ikke helt på det pga. bakgrunnen, men sånn er det, noen ganger litt slepphendt, andre ganger litt for kritisk kanskje, men det kalles vel å være menneskelig :) Endret 6. august 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg