agne Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 For ca. 4månter tilbake fikk jeg ett oppdrag, med å lage en nettside for en hundeoppdratter. kunden er fornøyd, men jeg vil gjerne ha litt tilbakemeldinger fra folk som kan dette med web. http://marporto.com/ Lenke til kommentar
code Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Kanskje kunden som bestemte dette, men jeg mener at på hovedsiden/index burde hovedbilde være av god kvalitet, virker som det er eneste bilde på siden som er oppskalert. Syntes også at det var vanskelig å forstå at man kunne gå nedover på siden, mtp. hvordan det virket som hele siden var meny med bilde. Når man trykker på div. topic på meny baren, og siden går ned, så dekker menyen til overskriften/headeren, skulle vel kanskje blitt scrollet litt lengre ned. Under galleri burde bildene være større, og sentrert. Endret 5. august 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er uenig i at galleribildene burde vært større, de passer veldig bra både i størrelse og passform sammen med bakgrunnsbildet. Det er derimot vanskelig å vite hvor mange bilder som faktisk ligger i galleriet. Så jeg ville nok heller gått for den "vanlige" løsningen med thumbnails og lightbox. Kunne kanskje lagt bunnblokka i en annen farge, for å skille den fra resten av sida? Utenom det så ser det bra ut. Også på iPad (Litt stor hovedmeny i portrait mode though) Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er uenig i at galleribildene burde vært større, de passer veldig bra både i størrelse og passform sammen med bakgrunnsbildet. Det er derimot vanskelig å vite hvor mange bilder som faktisk ligger i galleriet. Så jeg ville nok heller gått for den "vanlige" løsningen med thumbnails og lightbox. Kunne kanskje lagt bunnblokka i en annen farge, for å skille den fra resten av sida? Utenom det så ser det bra ut. Også på iPad (Litt stor hovedmeny i portrait mode though) Enig med Christian angående bildene, det er vanskelig å se hvor mange det er, men de er ikke for små. Lightbox/thumbnail sa du? sjekk ut Twitter Bootstrap galleriet blueimp av Sebastian Tschan! Det er stilig galleri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå