Gå til innhold

Nytt hovedkort til AMD.... hvilket?

twarr

Anbefalte innlegg

Abit NF7-S v2,0 i min andre maskin det er fjellstøtt

Men jeg skjønner ikke hvorfor du velger 4000 brikker de vil jo bare senke ytelsen på maskinen din, for en xp klarer ikke å utnytte den rammen i tillegg er xp avhengig av aggresiv timing noe du ikke finner på den brikken, du ville fått mye bedre ytelse ved valg av 3200 eller 3500 brikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg skjønner ikke hvorfor du velger 4000 brikker de vil jo bare senke ytelsen på maskinen din, for en xp klarer ikke å utnytte den rammen i tillegg er xp avhengig av aggresiv timing noe du ikke finner på den brikken, du ville fått mye bedre ytelse ved valg av 3200 eller 3500 brikker.

Dette var interresant, synker ytelsen merkbart (rent fysisk tregere slik at du merker det i spill osv.) eller merkes det kun på tester ?

Bare lurer siden jeg får mine corsair 4000 brikker fra datorbutikken snart.

Lenke til kommentar

pga. jeg var en av de heldige som fikk Corsair brikker billig hos Databutikken.... derfor.

Lenke til kommentar
NF7S = problemer ... bare se på div. tråder under denne kat.

Det er vel ikke slik at flesteparten av NF7-S kortene medfører problemer. Jeg startet rett opp i Windows etter formatering uten noen problemer.

De som opplever problemer, post'er stort sett her for en løsning på problemet. Hvis alle som ikke opplever problemer skulle post'et, ville nok antall fornøyde overgått antall misfornøyde...

Lenke til kommentar
Asus A7N8X deluxe er ustabilt..  synes jeg ihvertfall, men jeg liker å overklokke da så.

Hos meg er det fjellstabilt uansett, så lenge eg ikkje klokker for langt. Uansett, det er et generellt veldig bra kort, og har "features" som dual lan, firewire, 6 kanals lyd med soundstorm fra nvidia, og masse kult som du ikkje finner på abit kortet.

Skal du overklokke masse er kanskje nf7 s litt bedre kanskje, men /me hadde valgt(og valgte) A7N8X. Oser kvalitet av det :D

Lenke til kommentar
Asus A7N8X deluxe er ustabilt..  synes jeg ihvertfall, men jeg liker å overklokke da så.

Hos meg er det fjellstabilt uansett, så lenge eg ikkje klokker for langt. Uansett, det er et generellt veldig bra kort, og har "features" som dual lan, firewire, 6 kanals lyd med soundstorm fra nvidia, og masse kult som du ikkje finner på abit kortet.

Skal du overklokke masse er kanskje nf7 s litt bedre kanskje, men /me hadde valgt(og valgte) A7N8X. Oser kvalitet av det :D

FYI: Abit NF7-S både firewire og soundstorm lyd.. vet ikke hvor du får dine fakta fra, men feil er de ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...