twarr Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har en AMD XP 3000+ liggende, og får snart Corsair TWINX 4000 512MB/2x256MB og kunne da tenkt meg et nytt HK... Derfor lurer jeg på hva dere anbefaler... jeg har 2-3 IDE disker som jeg fortsatt vil bruke, men vil ha muligheten til SATA, da jeg kommer til å kjøpe meg slike disker i fremtiden.. dessuten skal jeg (kanskje) muligens prøve meg på overklokking om ikke så alt for lenge... tips? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Abit NF7S V2 er det beste kortet punktum Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Asus a7n8x deluxe! Meget stabilt, og ok til klokking. Finnes jo bedre kort til klokking, men xp3000+ har ikke så ekstreme overklokkings potensialer. Men hvis du vil tyne prosessoren til siste mhz sa er jo Abit NF7S v.2.0 å annbefale. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 har ikke Asus a7n8x deluxe begynnt å bli litt gammelt? Og jeg kommer ikke til å overklokke så mye, bare prøve litt... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Abit NF7S V2 er det beste kortet punktum Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ja du burde satse på NF7 Lenke til kommentar
twarr Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har en dvd-rom, en cd-brenner og en dvd-brenner i tilegg til 2 harddisker som skal kobles til, og dette kortet har 2 IDE tilkoblinger = 4 enheter, jeg har 5... det finnest vel sånn SATA-IDE converter? følger det med? er dette kortet STABILT? selv om jeg ikke skal overklokke så er dette kortet BRA? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hva med dfi lan party da, det har raid= 8 ide enheter, har kortet selv, kjempe fornøyd Du finner test på HW Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 NF7S = problemer ... bare se på div. tråder under denne kat. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 ja, ser dette... er Asus a7n8x deluxe bedre å satse på... eller? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Virker sånn Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 gå for ASUS A7N8X Deluxe! Abit nf7-s har jeg dårlige erfaringer med. dårlig layout har det også! Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 NF7S = problemer ... bare se på div. tråder under denne kat. Asus er ikke noe bedre enn Abit. Alle produsenter lager kort som det er feil på fra tid til annen, og det gjelder ALLE. Når det gjelder Abit og Asus så er det så klart disse kortene det blir raportert flest feil på siden det også er solgt MANGE flere av dem enn de andre merkene. PS: En stor anndel av problemene skyldes bruker feil. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har en dvd-rom, en cd-brenner og en dvd-brenner i tilegg til 2 harddisker som skal kobles til, og dette kortet har 2 IDE tilkoblinger = 4 enheter, jeg har 5... det finnest vel sånn SATA-IDE converter? følger det med? er dette kortet STABILT? selv om jeg ikke skal overklokke så er dette kortet BRA? SATA-IDE-converter følger med NF7-S 2.0. Jeg er meget godt fornøyd med kortet, som jo har vunnet masse tester og blir regnet for å være det aller beste nForce2-kortet. Kortet har innebygd lyd- og nettverksløsninger som også er meget bra. Har lest et par poster om at noen riktignok har opplevd problemer med dette kortet, men min erfaring tilsier følgende råd: Kjøp! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Epox, Asus, Abit - Finn noe du liker... Jeg synes Asus A7N8X Deluxe Gold er veldig bra! Men har også veldig god erfaring med Epox, synd og rart at de ikke gjør det bedre med så gode hovedkort som de har... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 jeg synest at Asus A7N8X er blitt såpass gammelt at jeg tror at det ikke blir mitt valg. Jeg skal se på dette Abit NF7-S 2.0, jeg tror det blir valget mitt. Ellerst så skal jeg også se litt på disse Epox kortene også.. jeg får håpe at det blir stabilt i alle fall! Hater når maskinen er utsabil... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ASUS A7N8X deluxe! Konge hovedkort! Stabilt, god lyd, masse "stæsj"... Les litt erfaringer, ettersom mesteparten er meget positive. Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ASUS A7N8X deluxe! Konge hovedkort! Stabilt, god lyd, masse "stæsj"... Les litt erfaringer, ettersom mesteparten er meget positive. Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 skal du kjøpe abit nf7-s v2.0 fordi det er nyere enn asus a7n8x deluxe? det er jo chipsettet som har noe og si!!! ikke alder! :-? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 abit nf7-s v2.0 eller asus a7n8x deluxe,begge kortene er bra og er ikke så veldig dyr.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå