Marinius Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg tviler veldig sterkt på at du kommer til å føle deg feit og ekkel om du trener styrke Ingen av mine venninner som trener styrke føler seg slik vertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Kanskje ikke feit, men maskulin. Jeg har tenkt til å trene litt styrke, bare ikke få for mye muskler. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Anbefaler deg å lese noen av disse artiklene http://fitnessbloggen.no/styrketrening-jenter/ http://fitnessbloggen.no/jenter-muskelvekst-kom-i-gang/ Siterer: Livredd for muskler?Flere undersøkelser viser at utrente menn kan bygge opp mot 200 gram med muskler i uka. Med tanke på at menn har rundt tjue ganger så mye testosteron i kroppen som kvinner, kan vi strengt tatt konkludere med at det kreves år med seriøs og dedikert trening for jenter som ønsker seg mye muskler.Noen jenter skyr styrkesalen som pesten. Og har de først havnet i styrkesalen, så er det bare for å tørke støv av apparatene. De kjører kanskje noen repetisjoner i «ja/nei»-maskinen (abduksjon/adduksjon-apparatet), før de går over til den sittende beinpressen hvor de prøver å oppføre seg så uinspirert som overhodet mulig. Det beste som kan skjeMed tung styrketrening over flere år, vil du i beste fall kunne stramme opp kroppen, redusere fettprosenten og få litt mer sprett i rumpa Endret 27. oktober 2013 av Marinius Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Om du vil ned i vekt er det vel bare å leve og spise seg mett på salat og bare gjøre mest mulig cardio. Men jeg kan love deg at gutter liker aller best jenter som ikke er syltynne men ser veltrente og friske ut! Lenke til kommentar
fervent Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Du har langt igjen før du får for mye muskler med en bmi på 18. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Takk for tips, men er ikke nødvendig å få meg til å tro at alle gutter liker det samme for det er ikke sant. Dessuten går det an å være tynn og se frisk ut. En utfordring med å trene styrketrening er at jeg har litt problemer med ryggen og vonde knær. Er er noen øvelser som er bedre for ryggen og knærna enn andre?(har skoliose som er grunnen til smerte i ryggen) Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Takk for tips, men er ikke nødvendig å få meg til å tro at alle gutter liker det samme for det er ikke sant. Dessuten går det an å være tynn og se frisk ut. En utfordring med å trene styrketrening er at jeg har litt problemer med ryggen og vonde knær. Er er noen øvelser som er bedre for ryggen og knærna enn andre?(har skoliose som er grunnen til smerte i ryggen) Med skoliose, så hadde jeg fått utarbeidet styrketreningsopplegg fra fysioterapeut. Ser for meg at feil trening her kan gjøre problemene større, mens riktig trening gjør dem mindre. Har et to kompiser som etter å ha begynt med styrketrening fikk mindre vondt i ryggen. 1 Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Jeg har absolutt ikke problemer med mat eller har et usunt forhold til kroppen min. Jeg er ikke sånn undervektig at det er farlig eller at noen reagerer på at jeg er tynn. Det viktigeste er ikke å gå ned i vekt egentlig, men bare miste litt fett fra magen og hoftene. Enkel styrketrening kan jo være tingen. Muskler i seg selv er jo pent, i tillegg så gir jo mer muskler en høyere forbrenning. Endret 3. november 2013 av Camorra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå