Gå til innhold

Gå ned i vekt/bli tynnere


Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Vel hvis du har store hofter så får du dem ikke bort uten å slanke deg syekelig tynn, og da er det bedre å trene slik at du ser mer stram ut, og får en jevnere kropp.

Lenke til kommentar

Du jente må seriøst ta deg sammen og utvikle deg. Utifra hva jeg leser her så tror jeg virkelig du har ett ganske stort problem med din egen selvtillit og kropp.

 

Leggene er en av de få musklene som sikkert tar lengst tid og bygge store å sterke. Så det at du har fått uønskede muskler er bare bullshit.

 

En liten mindblower for deg med mindre du er lesbisk. Jeg vil påstå at minst 75% av alle gutter jeg kjenner synes jenter som trener styrke er er 10x diggere enn de som bare jogger. Første bilde er en vanlig catwalk modell. Andre bildet er en fitness model som trener styrke.hmprod-1.jpg

Laura%20Michelle%20Prestin.preview.jpg

 

Uansett i de fleste øyene så vil en jente som trener styrke og har litt kunnskap innen det vil få en ekstra stjerne i boken. Og det tyder på at du vil ta vare på deg selv, og da vil du kunne framstå som at du kan ta vare på andre og andre ser det som en omsorgsfull person.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei, jeg har ikke problemer med selvtilitten eller kroppen. Vil bare bli tynnere. Jeg VET at jeg har fått mer muskler så det er ingenting å diskutere egentlig. Dessuten synes jeg det er viktigere at jeg føler meg vel og har den kroppen jeg ønsker, fremfor at 75% av alle guttene du kjenner skal synes det er fint :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke problemer med selvtilitten eller kroppen. Vil bare bli tynnere. Jeg VET at jeg har fått mer muskler så det er ingenting å diskutere egentlig. Dessuten synes jeg det er viktigere at jeg føler meg vel og har den kroppen jeg ønsker, fremfor at 75% av alle guttene du kjenner skal synes det er fint :)

Du må jo ha ett sykelig syn på din egen kropp hvis du mener at du har fått store nok legger av å hoppe på trampoline. Just sayin'

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Du må jo ha ett sykelig syn på din egen kropp hvis du mener at du har fått store nok legger av å hoppe på trampoline. Just sayin'

Nei. Har hoppet på trampoline hver dag i 2 år så selfølgelig får man litt muskler av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har ikke syke muskler jeg heller, men jeg vet keg har fått mer muskler. Er egentlig ikke vits å diskutere det for jeg tror jeg vet best om jeg har muskler eller ikke.

Lenke til kommentar

Kan hende du har fått lavere fettprosent og dermed føler mer til leggmusklene dine, samt at de har vært mer i bruk og er "hardere". Men at du har fått veldige muskler og kommer til å få insane leggmuskler av styrketrening er usannsynlig. Legger vokser veldig lite, de får bare bedre form av trening.

Lenke til kommentar

Med en BMI på under 18,5 så burde du ikke gå ned i vekt. Hvis du vil minske mengden fett (som jeg ikke kan forstå hvorfor), så er alternativet å gå opp i muskelmasse. Du kommer neppe til å få svære muskler av å trene styrke to-tre ganger i uka, det er stor forskjell på det og å hoppe på trampoline i 30+ timer i uka...

 

Det høres litt ut som du har et litt rart syn på hva som er en "god" vekt for deg selv. Hvis du ser på jenter som er litt eldre enn deg selv, f.eks 20-21 åringer, så ser du fort at du er i blant de tynneste fire-fem prosentene. Hvorfor skal du være så tynn? Hva er det du får ut av det?

 

Å ha lav BMI når man er ung er vel rimelig normalt, men hvis man ser på voksne, så er det samme økte dødlighet blant undervektige (BMI < 18,5) som overvektige (BMI 25-30). Det er rett og slett en belastning for kroppen å være undervektig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Du må jo ha ett sykelig syn på din egen kropp hvis du mener at du har fått store nok legger av å hoppe på trampoline. Just sayin'

Nei absolutt ikke. Det er bare ikke slik min idealkropp er.

 

Får ikke noe mer ut av å være tynn, men jeg synes det er finest og vil ha en kropp jeg trives med. Forstår selfølgelig at det ikke er bra å være veldig undervektig, men om man ser frisk ut så er det vel ingen fare?

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

Nei absolutt ikke. Det er bare ikke slik min idealkropp er.

 

Får ikke noe mer ut av å være tynn, men jeg synes det er finest og vil ha en kropp jeg trives med. Forstår selfølgelig at det ikke er bra å være veldig undervektig, men om man ser frisk ut så er det vel ingen fare?

Tjah, problemet er når man får et forvrengt syn på hva idealkroppen sin er og ender opp med anoreksia. Når du vil slanke deg samtidig som du har BMI på <18,5, så ringer alle varselklokkene hos meg ihvertfall. Tipper at det står greit til med deg nå ettersom det som nevnt er vanlig å ha lav BMI som ung, men det er samtidig en grunn til at ingen her har kommet med forslag til hvordan du kan gå ned i vekt.

 

Hadde selv BMI på ca 18 i endel år etter at jeg var ferdig med å vokse, men hadde endel problemer med at jeg plutselig bare gikk tom for energi. Etter at jeg begynte med litt styrketrening og la på meg så BMI-en gikk opp til 21, så har det problemet så å si blitt borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tjah, problemet er når man får et forvrengt syn på hva idealkroppen sin er og ender opp med anoreksia. Når du vil slanke deg samtidig som du har BMI på <18,5, så ringer alle varselklokkene hos meg ihvertfall. Tipper at det står greit til med deg nå ettersom det som nevnt er vanlig å ha lav BMI som ung, men det er samtidig en grunn til at ingen her har kommet med forslag til hvordan du kan gå ned i vekt.

 

Hadde selv BMI på ca 18 i endel år etter at jeg var ferdig med å vokse, men hadde endel problemer med at jeg plutselig bare gikk tom for energi. Etter at jeg begynte med litt styrketrening og la på meg så BMI-en gikk opp til 21, så har det problemet så å si blitt borte.

Ikke gidd å bry deg, jeg prøvde. Hun får velge hva hun selv synes ser bra ut og what not.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei absolutt ikke. Det er bare ikke slik min idealkropp er.

 

Får ikke noe mer ut av å være tynn, men jeg synes det er finest og vil ha en kropp jeg trives med. Forstår selfølgelig at det ikke er bra å være veldig undervektig, men om man ser frisk ut så er det vel ingen fare?

Kan love deg at alle gutter synes det er finere med ei som bruker et par timer i uka på styrketrening enn ei som jogger konstant og man så å si kan se ribbebena gjennom shorta.

 

Er selv 18 år, og kan love deg at kurver er mye finere enn noe annet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Kan love deg at alle gutter synes det er finere med ei som bruker et par timer i uka på styrketrening enn ei som jogger konstant og man så å si kan se ribbebena gjennom shorta.

 

Er selv 18 år, og kan love deg at kurver er mye finere enn noe annet!

Nei, alle gutter liker ikke det samme. Dessuten er det min kropp og jeg som skal føle meg bra, ikke gå rundt og føle meg feit og ekkel bare for "alle" guttene synes det er fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...