Cuneax Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Skrur på mikrofonen til mistenkte for å tyvlytte.FBI kan avlytte deg via smarttelefonen Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 This is why aliens won't fucking talk to us. 5 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Spørsmålet er vel, er dette en bakdør laget for dette formålet, eller har dem oppdaget et hull som gjør dette mulig? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Spørsmålet er vel, er dette en bakdør laget for dette formålet, eller har dem oppdaget et hull som gjør dette mulig? Den ligger nok der av en grunn. NSA/FBI har nok presset på Google om å lage bakdører. Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Spørsmålet er vel, er dette en bakdør laget for dette formålet, eller har dem oppdaget et hull som gjør dette mulig?Den ligger nok der av en grunn. NSA/FBI har nok presset på Google om å lage bakdører. "spyware delivered to computers and phones through email or Web links" Det er ingen hull eller bakdør, må bryte seg inn frontdøra med spyware. Ikke akkurat mange som installerer spyware over epost på Android enda vil jeg tro. Hadde faktisk vært interessant å se nummer på hvor mange suksessfulle forsøk de har hatt på mobiler... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Det FBI kan gjøre med rettskjennelse, kan NSA gjøre uten. ...Derfor telefonen min har blitt så himla treig i det siste, hvorfor kan de ikke programmere avlyttingen sin bedre? ^^, Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Redningen Eller ikke... On the Edge of failure: Ubuntu smartphone looks unlikely to reach crowdfunding goal Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det kommer nok flere muligheter. Dette er bare en av mange og jeg tror de var litt for tidlig ute (levering først om 10 måneder). Spesifikasjonene var også ganske diffuse. Jeg tror Edge var mest ment for å ta tempen på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg