stine55 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fyrtårn Sassnitz på Rügen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ja det var tøffe greier. Ser hele fyret er frosset. Jeg tror du hadde fått litt mer dimensjon og dybdefølelse ved å ta bildet fra en litt lavere posisjon men det er kanskje ikke mulig. Da ville du se bedre størrelsen på bølgen og moloen vil lede blikket innover i bildet og skape dybde. Men for all del bildet er OK det, jeg har bare litt mine egne oppfatninger og ikke alltid riktige selvfølgelig. Jeg hadde nesten regnet med Krøderen bilder i dag jeg. Harald Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Tusen takk harald, det er mulig, men man riskerer å blir helt våt. det var en veldig sterk storm og om å komme til det fyret må man går 1,5km på molen. det er ikke mulig uten å blir helt våt. alle har sine egne oppfatninger, du og jeg og alle, det er helt greit........og alle meninger kan gir en bedre bilde ingen problem når man leser også andre meninger og instillinger mvh stine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg