Trilithion Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei, jeg tenker på å kjøpe en av de 2 telefonene. Hvilken vil dere anbefale? Er det store forskjeller mellom dem? Om dere kan gi noen + eller - for hver? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 6220 har EDGE teknologi som i teorien gir deg raskere nedlasting. Men det fins ingen operatører i Norge som støtter EDGE, siden de fleste nå bruker det de har på 3G, som vil ligge langt over EDGE i hastigheter. Anbefaler derfor 7250. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Enig med levlex, gå for 7250i... Men vis du vil se på andre mobil telefoner, så anblefaler jeg T610 og SL55 på det varmeste... Jeg har hørt at 7250(i) har mange problemer, har hørt det av noen jeg kjenner. Men siden det er valget mellom 6220 og 7250i så burde du gå for 7250i! Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Takk for svarene. Har dere noen tips om 6600? Er den treig i menyene? Det jeg har lyst på er en nokia tlf uten deksel skifte. Er lei av det. De har ikke noen kvalitets følelse. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Den blir sikkert bra den. Når molna sier den er treg så skal du ta det med en klype salt, siden han sitter med en prototype og ikke det ferdige eksemplaret. Ingen så vet helt sikkert om den blir treg før den havner i butikkene. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå