agskaali Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Trenger litt hjelp her folkens, har dessverre falt litt ut av hardware verden de siste årene fordi verden er teit og dytter meg til å bli "voksen" og dermed stjeler all moro tid unna meg. Så siden alt er bare teit så tok skjermkortet på min pc fra 1600-tallet tok kvelden og jeg tenkte da å kjøpe en litt minor upgrade. Men ettersom at jeg hovedsaklig har hoppet litt over til konsoll så vil jeg bare ha denne for casual moro her og der. Pcen skal altså stå i stuen så jo mer stillegående jo bedre, litt pent utseende er også noe jeg er glad i! Budsjettet ligger på små 7k ettersom jeg ikke trenger en krafigere pc enn det for den type gaming jeg gjør og tv'en = pc skjerm! Så, hw.no whatcha got for me! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=783615 Og et GTX 770 kort, evt 760 om det noen hundrelapper for mye. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) This is what i got fra dustinhome.no 169 kr over budsjett om man inkl frakt, men jeg klarte å ikke kutte på noe særlig mer. Kan alltids droppe SSD og gå for en vanlig harddisk, da vil du komme deg under budsjettet og få mer lagringsplass. Selv om jeg synes å ha operativsystem på en standard harddisk er trauste greier Endret 5. august 2013 av fflex Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 This is what i got fra dustinhome.no 169 kr over budsjett om man inkl frakt, men jeg klarte å ikke kutte på noe særlig mer. Kan alltids droppe SSD og gå for en vanlig harddisk, da vil du komme deg under budsjettet og få mer lagringsplass. Selv om jeg synes å ha operativsystem på en standard harddisk er trauste greier SSD er sweet, men trenger nok litt mer plass en det så får se hva jeg gjør! Har du cirka peiling på hvordan ytelsen vil være? FPS på feks BF3? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kommer an på hvilke innstillinger du kjører det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå