gunzorz Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 kombiner denne teknologien og GTA PLEASE:P Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Mener jeg så noe av dette i fjord en gang, men da var ikke bilene ferdig bygd, og det var bare i en garasje i sort og hvit Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Skjønner ikke helt, er det ingen av bilene som har 4x4 lavserie? Får jo ikke kjørt noe som helst offroad med bare høyserie slik det er nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Skjønner ikke helt, er det ingen av bilene som har 4x4 lavserie? Får jo ikke kjørt noe som helst offroad med bare høyserie slik det er nå. Kan jo fint kjøre offroad med pickupen, og man velger offroad varianten, eller editerer en selv. Finnes og kraftigere motorer man kan putte inn på beamng forumet. Forøvrig er automatkassen litt dum, velger du manuell med clutch er det litt enklere med offroad kjøring. Endret 7. august 2013 av Complexity Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kan jo fint kjøre offroad med pickupen, og man velger offroad varianten, eller editerer en selv. Finnes og kraftigere motorer man kan putte inn på beamng forumet. Forøvrig er automatkassen litt dum, velger du manuell med clutch er det litt enklere med offroad kjøring. Men funker det egentlig med ratt og pedaler? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 I nåverende del av Alpha må man legge til nye kontrollere selv. Derunder ratt og pedaler. Det er en guide på beamng sin wiki som omfatter dette. http://wiki.beamng.com/Playing Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Men funker det egentlig med ratt og pedaler? G25 funka automatisk for meg. Plugga i ratt å pedalene å startet spillet, slo på manuelt gir så var det tut å kjør. (Uten force feedback dog). Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kan jo fint kjøre offroad med pickupen, og man velger offroad varianten, eller editerer en selv. Finnes og kraftigere motorer man kan putte inn på beamng forumet. Forøvrig er automatkassen litt dum, velger du manuell med clutch er det litt enklere med offroad kjøring. Jeg har satt meg fast på grunn av manglende lanserte flere ganger. Det hadde heller ikke vært dumt med å ha mulighet til å koble inn sperre. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Det ser ut til at alt annet enn selve førerhuset kan bli vrengt og bøyd.I skikkelige kræsjer skal det ikke så vanvittig mye til før man blir klemt i hjel.I en av snuttene burde også taket tatt betydelig skade. Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
lagluttus Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Det ser ut til at alt annet enn selve førerhuset kan bli vrengt og bøyd. I skikkelige kræsjer skal det ikke så vanvittig mye til før man blir klemt i hjel. I en av snuttene burde også taket tatt betydelig skade. Absolutt hele bilen kan bli vrengt og bøyd. I den aller første videoen så ble førerhuset til pickupen rimelig mye skada, og de har siden den gang forsterket den noe, men litt for mye. Folk trenger bare å rapportere bugs på forumet så blir det nok sett på og gjort noe med om ikke så lang tid. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Komme de med små oppdateringer hele tiden? Kan ikke huske at man hadde pickup i "sports"utgave med RWD og V8'er nå sist helg. Ei heller mener jeg det var sperringer ute på ene bana. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 De kjører små oppdateringer hele tiden. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Aha. Det er jo kjekt da. Alltids noe nytt og spennende en kan oppdage i spillet. Dog synd med endringen de hadde gjort på bana da min favoritt sjikane ble ødelagt av dette. Men regner med at det er noe jeg kan fikse på i og med at det bare er betongelement de har satt opp. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Bare å bruke ingame editoren det ja. Markere tingen man vil fjerne med object toolen og trykke delete. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Finnes det noen måte å bevege kameraet fritt på i ingame editoren, eller er man tvunget til å flytte rundt på bilen og? Glem det. Å lete litt til gjorde susen. Gøyal liten bane å sladde på: Endret 8. august 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Fått fiklet litt i ymse dokumenter og fått til en, i mine øyner, mer driftbar Garvil Grand Marshal. Er fortsatt under arbeid, men kunne tenkt meg tilbakemeldinger på hva andre synes. http://www.sendspace.com/file/y8m5my Enn så lenge har jeg bare økt kreftene i motoren og endret på girutvekslinga. Ikke rørt instillinger på diff eller understell. Pakk ut rar-fila, legg i hovedmappa til spillet og ctrl-w ingame og velg motoren. Erstatter ingen andre filer. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Stivt understell er bedre for drifting. Glir lettere og er mindre hoppete. Må dog være flate sletter/svinger uten steiner og humpler Lavere også er bra, lavt tyngdepunkt gjør den mer stabil i svinger Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Liten sammenligninsvideo: http://www.youtube.com/watch?v=jioDVotNZRw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå