4everAlone Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hei , Jeg er en 13 år gammel jente og har vært uten mobil i halvt år nå! og jeg trenger tips om smisking til mamma og pappa så jeg får den nye gs4! Har snart bursdag men vil ikke vente så lenge! Tips hvordan jeg kan smiske meg til den raskt? sånn før skole start? 19.feb Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 det du gjør er ikke rett. på den annen side er du bare 13.. Lenke til kommentar
4everAlone Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 det du gjør er ikke rett. på den annen side er du bare 13.. Ja bare 13, og trenger virkelig en telefon Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Altså på ungdomskolen skjønner jeg at hun vil ha telefon fordi mye skjer over den der med mulighet til og lagre nr osv og det er ikke veldig kult og komme dit og si at man ikke har mobiltelefon i en alder av 13 ( siden det er vanlig og få mobil en stund før det nå om dagen ). Jeg synes ikke du bør smiske med dine foreldre men kanskje spørre pent om du kan få mobiltelefon til skolestart sånn at du har mulighet til og holde kontakt utenom skolen med de nye vennene du evt får + at det er ikke veldig gøy og mest sansynlig være den eneste uten en telefon, Men du burde egentlig takke ja til hvem telefon som helst og ikke "kreve" en veldig dyr en. Og om du skal få en telefon så vær veldig flink med og ikke bruke så veldig mye penger på den. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gloria Skrevet 5. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2013 Kjøp den selv? 14 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Men hvorfor skal du som 13-åring måtte ha en av de mest avanserte og dyreste mobilene på markedet? 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 5. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2013 Jeg hadde ikke engang tørt å spørt om en så dyr gave til min bursdag. 11 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hei , Jeg er en 13 år gammel jente og har vært uten mobil i halvt år nå! og jeg trenger tips om smisking til mamma og pappa så jeg får den nye gs4! Har snart bursdag men vil ikke vente så lenge! Tips hvordan jeg kan smiske meg til den raskt? sånn før skole start? 19.feb Enig med de over. Du kan kjøpe telefonen for dine egne penger. Å forvente å få en telefon til 5-6000 kroner av foreldrene sine helt uten videre er helt på trynet spør du meg. Det finnes sannsynligvis ikke en eneste god grunn for at de skal kjøpe den beste telefonen på markedet til deg. De tjener ingenting på det heller. Om du ikke er fornøyd med en telefon du kan ringe og sende meldinger med (som du får til 100 kroner om du vil), så bør du pent betale selv. Makan til bortskjemt. 1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 http://www.lefdal.co...biltelefon-sort 100 kroner. Det klarer du sikkert selv. 3 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nå vet ikke jeg hvordan økonomien deres er, men om jeg går utifra en normal norsk familie idag, så er det ikke vanlig å få den dyreste telefonen på markedet, når du ikke engang har bursdag. Det du derimot kan gjøre, er å spørre om du kan få bursdagsgaven din på forskudd, og at du ønsker deg en telefon. Det er såklart da lov til å si at du ønsker deg den dyre telefonen, men om du ikke får den, så får du være fornøyd med den telefonen du får. Det er overhode ingen grunn til at en 13-åring skal ha en telefon til 5000 kr. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 En Samsung G s4 koster vel ca 4000 kr nå... så ikke overdriv folkens. Hadde nok heller ikke spurt om en så dyr "gave" men hvorfor ikke sette deg ned med foreldrene å si direkte til dem at du ønsker en ny telefon før skolestart, en Samsung G S4. Lag ett lit foredrag... fortell hvor man finner dem billigst og hvor det er mest praktisk å kjøpe. Presenter en plan der du faktisk betaler telefonen selv ved å gjøre husarbeid og andre ærend, tror kanskje de vil sette pris på det. MEN nå er det heller ikke alle foreldre som faktisk har råd til en slik telefon så hvis du kanskje vet eler skjønner at det er situasjonen synes jeg du bør se etter en billigere telefon som du setter på ønskelisten. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Et godt tips, ikke kjøp en telefon som andre vil bli misunnelig på. Vet ikke hvor mange som har fått den nye dyre telefonen sin frastjelt på skolen, men det er ikke få. Se etter en smarttelefon med ok kamera, disse vil ligge fra 1000,- og oppover, og har de funksjonene du måtte trenge + mange du ikke trenger. Skulle du være så uheldig at deg går i stykker, er det også lettere å få en ny av foreldrene dine. Risikoen for at den blir stjålet er også mye mindre. Samsung Galaxy Fame S6810P smarttelefon (hvit) er nok en telefon som foreldrene dine kan se seg råd til å kjøpe. Hvorfor du trenger telefon? All kommunikasjon i ungomskolen foregår via mobiltelefon, enten det er å poste på facebook eller dele bilder. Det å ikke ha denne kommunikasjonsformen vil være det samme som å bli holdt utenfor og risikere å bli mobbet. Det første nye venner spør om er om du har telefonnummer og adressen til facebook, og du vil føle deg flau og utenfor gjengen dersom du ikke kan delta i denne aktiviteten. Bursdagsgave kan du få før tiden vet du. Ettersom du er jente er det bare å benytte det allerede godt opptrente blikket på far, og du har allerede skaffet deg et godt utgangspunkt Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg er en 15 år gammel gutt som prøver å programmere litt nå og da, som har 13 sider med apps og som holder på å flashe sin Samsung Galaxy S II akkurat nå. Jeg kjøpte den selv for et års tid siden. Jeg trenger ikke mer. Det gjør ikke du heller. (Ungdomsskolen er dritgøy, gled deg) Lenke til kommentar
4everAlone Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 vel gode forslag, og kommentarer på mitt ønske, men selv er at jeg er som forelsket i gs4 men visst dere finner en bra billig telefon med fleste funksjoner som gs4 til lav pris si i fra! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) vel gode forslag, og kommentarer på mitt ønske, men selv er at jeg er som forelsket i gs4 men visst dere finner en bra billig telefon med fleste funksjoner som gs4 til lav pris si i fra! Kyocera Echo Trot ikke du faar tak I den her I norge da men:-P Endret 5. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg elsker qwerty-tastaturer paa telefoner. Lenke til kommentar
4everAlone Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Noen som vet hvor billigste samsung galaxy note 2 er? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Dette er vel den du tenker på? http://www.prisjakt.no/product.php?p=1383306 Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Gs4 byr jo knapt på fordeler, spør heller om gs3 da er sjansen høyere at du får en... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Galaxy S3 får man veldig billig nå, og den er er ikke noe særlig "dårligere" enn S4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå