Ed_Solheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har for tiden adsl i fra NGT og telefon abonnement hos Telenor (tror jeg...) Tinger er det at jeg bruker telefons såååååå - lite - at jeg vurderer å si opp hele telefon-skitten.. Koster jo flesk dissa abonnementene og jeg har jo tross alt fri mobil på jobben.. . MEN - jeg vil jo seff. beholde DSL linja mi! So - what to do? Er det mulig å ha DSL uten telefon-abonnement?? I så fall hvordan bør jeg gå frem? Kontakte NGT eller Telenor? Er det noen "pit-falls" man bør unngå her? Gode råd mottas med takk! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det er ett stygt rykte satt ut av StjeleHor at man må ha telefon abo. for å ha ADSL...det trenger du IKKE. kablene ligger der uansett...jeg mener, hvis du hadde trengt telefon for å ha DSL, så måtte de da vært fra samme leverandør isåfall... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 1. Ring Telenor og si du vil stoppe telefon abo ditt. 2. Les punkt 1. AKIRA Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 1. Ring Telenor og si du vil stoppe telefon abo ditt. 2. Les punkt 1. AKIRA 3. Les punkt 1 igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå