Lord Nerevar Indoril Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det har kommet en ny trailer til Metal Gear Solid 3: Snake Eater MGS3 SNAKE EATER TGS 2003 Trailer http://www.konamijpn.com/products/mgs3/eng...sh/tgs2003.html Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Får ikke til å laste den ned Men screenshotsan var stillige da Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Den kunne vært genial hvis det ikke hadde vært for de elendige låtene (spesielt "oooh snake eeeeateeer"). Dette var flaut:( Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg syns den var genial jeg! Disse "dumme" sangene er jo bare med i trailer'n, ikke nødvendigvis i selve spillet. Syns heller ikke at sangene var "bra".... Det hele begynte å minne om en james bond film/trailer, som jeg tror det var meningen. James Bond = 60- årene! MGS3 = 60- årene?!!! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Joda, jeg skjønte det var meningen, men alikevel.. huff.. kojima dummet seg også ut med den elendige jazz-låta på slutten :-? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Fikk til å laste ned filmen nå,dritt kul jo.Gleder meg så sinnsykt masse til mgs3 kommer ut.Noen som vet når det kommer?Antakeligvis i 2004? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 2004 ja...... Men når vet man ikke! :-? Det blir sikkert utsatt! Lenke til kommentar
beeed Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har lest at det skal komme i desember i 2004, men det er enten i USA eller Japan. dvs. at det kanskje ikke kommer før påsketider 2005. Vet ikke hvor pålitelig kilden er da.. men tror ikke det er så langt fra virkeligheten... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har lest at det skal komme i desember i 2004, men det er enten i USA eller Japan. dvs. at det kanskje ikke kommer før påsketider 2005. Vet ikke hvor pålitelig kilden er da.. men tror ikke det er så langt fra virkeligheten... Det er jo nesten 1 år og 5 måneder jo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Lurer på om ikke disse spilltitlene er et resultat av dårlig oversatt japansk. Eller kanskje oversetteren ikke er helt 'straight'. Tenk litt over det... Solid Snake = Hard/stiv slange/kjønnsorgan Snake Eater = uff Twin Snake = chernobyl-ulykke? Riding the Snake = gidder ikke oversette. Irriterer meg bittelitt hver gang jeg ser navnene. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har lest at det skal komme i desember i 2004, men det er enten i USA eller Japan. dvs. at det kanskje ikke kommer før påsketider 2005. Vet ikke hvor pålitelig kilden er da.. men tror ikke det er så langt fra virkeligheten... Noe sånt ville jeg også tippe! Men det er så vel verdt ventetiden. Og til deg "bitex": Koffert-tenking :wink: (Dette er andre gang du kommenterer dette) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tror aldri jeg har ledd så godt av en spilltrailer som av denne. Var noe av det teiteste jeg har sett, hehe Var så... Bond! Og så fikk jeg "The Rock"-tanker... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå