Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærste? Eller bare tull?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er også slik at de følelsene jeg bærer, ikke alltid stammer fra meg selv, som oftest er de fra andre uten at jeg vet hvem eller hvor de kommer fra! Det er nok mye av mine tidligere følelser som tro til, da min ex var utro, men etter en solid seanse av meditasjon, fikk jeg endelig slappet av og sortert tanker og lagt dem på rett plass!

Lenke til kommentar

Så, så. Hehe, mye forskjellige svar å se her.

Skjønner ikke poenget med å kontakte hverandre hele tiden. Dama var i syden i fjor mens jeg var på havet. Tror vi prata 2x15 minutter på 10 dager. Ingen facebook da jeg ikke hadde internett.

Internett, sosiale media og økt bruk av telefon, i god sammenheng med TV-serier som kun handler om skilsmisser og utroskap har gjort alt for mange mennesker om til sjalu, paranoide idioter.

Skal mennesker i forhold drive å oppdatere hverandre hele tiden? Skrive meldinger og chatte på facebook når man er ute med venner/familie?

PS. Ja, jeg skulle antageligvis vært født på 50-tallet!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Folk er glad i å angripe og diverse, når de sitter og leser! Hadde de klart å sette seg inn i situasjon så hadde de svart annerledes! Thats how much they care! Man kan bli litt små paranoid av en utro X! Det er ikke til å spøke med! Det er noe av det værste jeg har opplevd!

(Var heller aldri snakk om kontakt heletiden)

Men om noen hadde lest alle kommentarene, ville de forstått at ho har svart! Jeg er fornøyd og jeg tror på det gode fram til det onde er bevist!

Endret av Anonymusius
Lenke til kommentar

Shit, Trådstarter, er du fra Vaksdal eller? Minner meg sykt om en venninne som høres ut som deg. Les: Hun er også en needy, overdramatisk jente.

Isoler ikke denne hendelsen, men tenk heller: Er du fornøyd med den totale mengden oppmerksomhet du får fra henne i forholdet deres? Ønsker du langt mer? Da er ikke hun din type, for hun er mer selvstendig enn deg, tilsynelatende.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...