Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Ei venninde... Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Oj oj oj .... Ikke til ayia napa eller en slik type plass vel? Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Tyrkia, Alanya! Men det er nok jeg som var litt paranoid en liten stund istad! Jeg vet ikke om du har hørt om empatiske evner, men jeg bærer denne "forbannelsen" og det setter meg på villspor innimellom! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Vet du hva empatisk betyr? Det er ikke det samme som sympati. Har du gode empatiske emner vet du hva andre tenker og du vet motivene deres. Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Det er også slik at de følelsene jeg bærer, ikke alltid stammer fra meg selv, som oftest er de fra andre uten at jeg vet hvem eller hvor de kommer fra! Det er nok mye av mine tidligere følelser som tro til, da min ex var utro, men etter en solid seanse av meditasjon, fikk jeg endelig slappet av og sortert tanker og lagt dem på rett plass! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 em·pa·thy/ˈempəTHē/ Noun The ability to understand and share the feelings of another. Synonyms sympathy Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Flott! Du får ha lykke til videre med forholdet Sympati er altså ikke det samme som empati. Iallefall ikke på norsk. Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Dersom du ikke vil miste ansikt er det bare å dumpe henne med en gang før hun gjør det. Hun har åpenbart mistet følelsene for deg 2 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Dersom du ikke vil miste ansikt er det bare å dumpe henne med en gang før hun gjør det. Hun har åpenbart mistet følelsene for deg Ikke vær så negativ. Det er ingenting her som er åpenbart. 2 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jo, jeg er ekspert på dette feltet 2 Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Hehe! Ja! For det er derfor ho svarte glad i deg gutten min! Med hjerter og hele pakka! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hun svarer sikkert ikke fordi hun vasser i utenlandsk pikk. Er det hva du vil høre? 2 Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Så, så. Hehe, mye forskjellige svar å se her. Skjønner ikke poenget med å kontakte hverandre hele tiden. Dama var i syden i fjor mens jeg var på havet. Tror vi prata 2x15 minutter på 10 dager. Ingen facebook da jeg ikke hadde internett. Internett, sosiale media og økt bruk av telefon, i god sammenheng med TV-serier som kun handler om skilsmisser og utroskap har gjort alt for mange mennesker om til sjalu, paranoide idioter. Skal mennesker i forhold drive å oppdatere hverandre hele tiden? Skrive meldinger og chatte på facebook når man er ute med venner/familie? PS. Ja, jeg skulle antageligvis vært født på 50-tallet! 3 Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Folk er glad i å angripe og diverse, når de sitter og leser! Hadde de klart å sette seg inn i situasjon så hadde de svart annerledes! Thats how much they care! Man kan bli litt små paranoid av en utro X! Det er ikke til å spøke med! Det er noe av det værste jeg har opplevd! (Var heller aldri snakk om kontakt heletiden) Men om noen hadde lest alle kommentarene, ville de forstått at ho har svart! Jeg er fornøyd og jeg tror på det gode fram til det onde er bevist! Endret 6. august 2013 av Anonymusius Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Skeptisk. Hele tråden her er jo ett bevis på at du tror mye rart frem til noe er bevist. Og deg om det, men vær obs på det selv. Det kan være selvødeleggende og ødeleggende for forholdet. Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Om du er skeptisk til det, er det din sak! Jeg fikk samlet meg igår, rydda opp i hodet og slapper helt og fint av! Ho er kjærsten min, hun trenger å slappe av, nyte livet og gjøre hva hun føler for! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hehe! Ja! For det er derfor ho svarte glad i deg gutten min! Med hjerter og hele pakka! Dette kan bety null og niks - samme som at hun ikke sender noe som helst. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 No offence, men du virker litt slitsom. Det verste du kan gjøre er å ta dette opp med henne. Gå heller til psykolog og få sortert ut all usikkerheten som den utro exen har skapt. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Shit, Trådstarter, er du fra Vaksdal eller? Minner meg sykt om en venninne som høres ut som deg. Les: Hun er også en needy, overdramatisk jente. Isoler ikke denne hendelsen, men tenk heller: Er du fornøyd med den totale mengden oppmerksomhet du får fra henne i forholdet deres? Ønsker du langt mer? Da er ikke hun din type, for hun er mer selvstendig enn deg, tilsynelatende. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå