Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hei! Jeg er litt forvirra! Jeg syns det er noe som ikke stemmer og at det blir for dumt! Jeg tenker at et nystarta forhold, skal være full av lidenskap, ønske om å gi hvarandre det beste, og ønske å fortelle hverandre hva man har gjort idag! Spesielt når en er på ferie i utlandet! Det jeg syns er rart, er når man ser aktivitet på facebook, noe som vitner om at hun hvertfall har mulighet tilå ta kontakt, merkverdig nok IKKE tar kontakt! Jeg ønsker ikke at hun til enhver tid skriver til meg, men det hadde vært hyggelig om jeg fikk en liten oppdatering om hvordan hotellet er, hvordan flyturen var, hva hun har gjort den dagen! Hvordan mat og drikke er, og generelt hvordan hun føler seg! Jeg føler vel også at det faktisk er henne som er på tur, burde ta initiativet til noe slikt! Derfra lurer jeg da på! Er hun så dårlig på å gjøre sånt? Eller blir det for mye for ho å betale 10-20 kr ekstra for å sende et par meldinger til kjærsten sin? At det rett ogslett ikke er verdt det? Jeg syns ho har vært håpløs på å ta initiativ tidligere også! Til generelt det meste! Jeg syns det begynner å bli tungt og mister en del energi i tankene og lurer på om jeg faktisk er singel! For det er slik jeg føler! Hun får meg IKKE til å føle meg noe spesiell for henne! Det er visst mer interresant å svare alle andre kommentarer osv på et bilde, enn å sende en melding til meg! Er det for mye å be om? Lenke til kommentar
Populært innlegg Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2013 Har du spurt om hvordan hotellet er, hvordan flyturen var, hva hun har gjort den dagen? Den er mulig hun føler det motsatt. Kanskje hun går og lurer på hvorfor du ikke har sendt melding til henne om hvordan det går, og lurer på om det er DU som ikke bryr deg? 10 Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Jeg har skrevet på veggen hennes... Hun sa før hun dro at hun ville kontakte meg på facebook når hun hadde wifi for å unngå å sende med ekstra kostnad på sms Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) EDIT Endret 5. august 2013 av Pettersenper 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg kan ingenting om dette. Men jeg ville gått lengre enn å bare skrive noe på "veggen". Ville sendt sms eller ringt (mulig ringe er pissdyrt tho). Facebook virker for lettvint. Anonym poster: 4b849028fc82a2f40879196e7fe5330c Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Håper du koser deg på tur og nyter hvert minutt! Er ikke en samtale! Vel, kan sikkert sende ho ei melding, men saken er at HO er på tur, jeg kan jo ikke vite når hun har wifi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nå er jo folk forskjellige da. Noen deler i bøtter og spann, mens andre er omtrent som østers. Forventningene om kontakt (iallefall i starten av et forhold) passer gjerne til hvordan man selv er som person og ikke hva den andre personen føler er riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg kan ingenting om dette. Men jeg ville gått lengre enn å bare skrive noe på "veggen". Ville sendt sms eller ringt (mulig ringe er pissdyrt tho). Facebook virker for lettvint. Anonym poster: 4b849028fc82a2f40879196e7fe5330c x2 Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Ho sa at ho ville kontakte på facebook fordi å bruke tlf var for dyrt! Tenk litt på hvordan jeg føler dette her?! Jeg ville sendt ei melding så fort jeg hadde mulighet om hvordan disse tingene er! Ja vi er forskjellige! Jeg har ikke lyst å dra ut dette i spørsmål! Jeg ønsker at ho av fri vilje og ønske forteller meg! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Håper du koser deg på tur og nyter hvert minutt! Er ikke en samtale! Vel, kan sikkert sende ho ei melding, men saken er at HO er på tur, jeg kan jo ikke vite når hun har wifi? Ho er på tur og da er din oppgave å lure på hvordan hun har det. Du trenger ikke å vite når hun har wifi får å kontakte henne? Om du vil "tvinge" henne til å svare kan du vel stille et spørsmål i stedet for å fortelle hva du håper på. Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Nei jeg trenger ikke å vite noe som helst når hun har ditt og datt! Er noen andre ting som også virker inn på dette! Som jeg ikke skal ta å starte med! Handler om å gi og ta! Kanskje jeg ike har gitt nok? Men fra det jeg har nevnt av tidligere, så har det bare vært jeg som har tatt initiativ til enkelte ting og føler at jeg ikke får tilbake det jeg gir! Så jeg ønsker at hun starter å gi litt mer av seg selv til meg og ikke alle andre! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Slik du fremstår her så synes eg du virker særdeles needy, klengende og usikker.. Ikke spesielt gode egenskaper om du vil holde gnisten du nevnte i gang... 1 Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Ja! Jeg er jæævla usikker akkurat nå, men klengende og needy er jeg uenig i! Når man har gitt! Ønsker man å få tilbake! Når man ikke gjør det, blir man usikker! Begynner å gå dit hvor jeg lurer på om ho i det heletatt er jenta for meg! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Fy søren TS, du er verre enn meg jo. La nå henne feriere litt uten at dere skal skal ha konstant kommunikasjon, og hvis du absolutt tenker på henne hele tiden, så ta kontakt selv med en SMS eller kort telefonsamtale. Derfor jeg hater Facebook-fenomenet, har tatt vekk all gleden ved å være personlig sosial. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Herregud. Hva har skjedd med samfunnet? Internett har ødelagt all sosial kommunikasjon og nå er det ikke mulig å ha kontakt med mindre det er på Skype eller Facebook. Hva skjedde med å ringe? Hva skjedde med å faktisk møtes fysisk? Hva skjedde? 2 Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Var det jeg trodde! Im the problem! Kjipt å egentlig ha en høne å plukke med henne før hun drar på tur! Fikk aldri sjansen til å prate noe særlig om det.. Så begynner kverna! Men men! Takk for svar! Fikk jo noe fornuftig ut av det Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Lat ho nå få vera i fred med gutane ho har nedi ferieland. Lenke til kommentar
Anonymusius Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Ja det var en god idè! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Er hun på ferie med venninner eller familie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå